@mimi wat fijn dat alles weer goed was! Spannende tijd voor jou (altijd wel maar nu lijkt me toch nog extra spannend) @pinkie wat een leuk dekentje! Mooi! @manste hoe was het bij jou?
Hoi Hoi, Ik ben net terug. Het kindje bleef maar draaien En de echoscopiste er maar achteraan jagen. Hahah. Alles was gelukkig goed. Helemaal goed gekeurd! Ik ben ZO ontzettend opgelucht. Was blijkbaar toch nerveuzer als dat ik dacht. Morgen gaan we voor twee weken op vakantie. Ik hoop over twee weken allemaal goede echo berichten te lezen hier!
Pinkie wat leuk zeg wat je gehaakt hebt! Mimi en Manste fijn dat bij jullie ook alles goed was. Geniet van je vakantie Manste! Baby en ik gisteren bij de vk ook weer goedgekeurd. Mijn buik en baarmoeder enorm gegroeid, maar dat wist ik al. Op basis van mijn buik nu leek ik verder zei ze, maar dat kan natuurlijk helemaal niet. Blijkbaar groeit mijn baarmoeder niet zozeer opzij, maar vooral in de lengte en naar voren. Daardoor kon ik het ook al vroeg voelen en lijk ik dikker Ik weet niet meer wie het vroeg, maar migraine heb ik regelmatig. Vaak rond mijn menstruatie en in periodes met spanning. Te druk geweest denk ik, maar gaat goed nu hoor!!
Fijne vakantie Manste!!! Meiden ik ben even helemaal hyper en happy haha. Vanochtend voor het eerst ons meisje gevoeld. Ik ben verliefd! Nee dat was ik uiteraard al...maar ik zit ergens in de wolkjes te zweven nu. Wat magisch!
Haha taj! Logisch hoor dat je nu aan t zweven ben opnje roze wolk! Geniet er maar van, zal alleen maar mwer gaan worden
Zo, nu ik WiFi heb in het hotel in Rome heb ik even alles bijgelezen 😄 De cruise was super, gelukkig laatste week veel minder zeeziek geweest.. @ auto - wij hebben beide een auto, nodig voor ons werk, gezien we naar de cliënten toe gaan ipv dat ze bij ons komen (zijn beide psycholoog in de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking).. Gaan wel 1 van de 2 inruilen voor een grote(re) auto.. @ babykamer - wij gaan binnenkort gezellig shoppen en een bestelling plaatsen.. @ huid - hier ook onrustiger als anders, van de zon veel kleine rode bultjes.. @ 20 weken echo's en controles - wat fijn dat alles goed is bij iedereen.. Ik kan ook niet wachten tot we de baby zaterdag zien bij de pretecho 😄 Nou ik ga nog even uitrusten van een dag veel lopen in Rome en dan op tijd slapen, want morgen nog een volle dag..
Hoi allemaal! Leuk he Taj! Dat gevoel is zo fijn! Vandaag hadden we de pre 20 weken echo wordt niet iets in het bijzonder bekeken is vooral leuk! Hij liep een week voorop op schema! Echoscopiste gaf aan dat het normaal is omdat het apparaat gemiddelde aangeeft. Het lag eraan dat ik een Hollandse dame ben (Aziatische vrouwen hebben gemiddeld weer kleinere babies) heb ik mij door haar laten vertellen. Dus ben benieuwd hoe groot hij is met de officiële 20 wrken echo hahaha
Leuk Anonimo! Ik ga dit weekend er onverwacht even tussenuit met m'n vriend en m'n ouders...nog wat genieten nu het nog kan Straks nog werken, vanavond koffers pakken en morgenvroeg vertrekken tot maandagavond, dus ik zal niet veel reageren hier. Dan gaat de tijd tot aan m'n 20-weken-echo hopelijk wat sneller voorbij Allemaal alvast een fijn weekend gewenst!
Waar ga je naartoe Moby? Veel plezier! Volgende week 20 weken echo hier, de zenuwen beginnen toch te komen! Ik kom trouwens ook ngo steeds ontzettend hard bij, pfff... Vind het niet leuk! Hoewel ik het niet echt merk, ben iets bijgekomen aan mijn heupen, maar ik pas gewoon nog in al ln kleren als die aan ln buik wijd genoeg zijn...
Wij trekken de bossen in in de buurt van Zutendaal Ik denk echt dat het normaal is dat je bijkomt hoor Pinkie. Zeker als al je kleren voor de rest nog wel gewoon passen, zou ik me geen zorgen maken. Hier begint de weegschaal ook stilaan vreemde cijfers te tonen, haha.
Mimi, fijn dat de echo goed was. Ook fijn dat je nog wat extra echo's hebt. Moby, ik ben ook wel benieuwd naar wat je man gemaakt heeft. Fijn om iemand in huis te hebben die zo handig is. Geniet van je weekendje Pinkie, een mooi dekentje. Ook leuke kleuren. ManSte, fijn dat de 20 weken echo goed was. Geniet van de vakantie. Anonimo, leuk dat je een nog een echo hebt gehad. Zou denken dat ze hier de instellingen juist op Nederlanders of noord-europeanen hebben staan Bij mij begint mijn buik nu echt te groeien. Binnen 1 week tijd past er nog maar 1 broek. Baalde toen het van het weekend zo heet was want al mijn zomerbroeken paste niet meer en ik had van positiebroeken alleen wat lange broeken gekocht. Dus mag gaan shoppen. Ik ben tot twee weken geleden telkens constant gebleven in mijn gewicht en nu gaat het ook ineens omhoog dus zal wel in lijn met de buikgroei zijn. Zie er voor mijn gevoel eindelijk zwanger uit (Alhoewel mensen eerder denken dat ik veel vreet)
@anonimo fijn dat de echo goed was! @moby geniet lekker van jullie vakantie! Even lekker ontspannen! @lynn lekker aan het genieten? Fijn dat zeeziek zijn op een gegeven moment veel minder was. @aankomen; ook hier komen er voor mij vreemde cijfers op de weegschaal haha. Ben nog nooit zo zwaar geweest! Maar tot nu toe is het aankomen volgens schema gaf de vk aan. Ben aan het kijken voor een draagdoek. Zoveel keus! Heb in ieder geval het advies gekregen om naar een elastische te kijken. Hebben, voor de mensen die willen dragen, al een idee wat ze aan gaan schaffen?
Lynnveel plezier in Rome! Mooie stad, ben er destijds ten huwelijk gevraagd en fijn dat je je wat beter voelt Mobyheel veel plezier, geniet ervan! Anonimofijn dat alles goed was!! Altijd leuk toch even spieken! aankomen ik was sinds de vorige keer bij de vk 1,5 kg aangekomen. mijn buik is echt heel erg gegroeid. Maar ook alleen maar mijn buik, dus alles zit op 1 plek haha. Pas echt al weken mijn eigen broeken niet meer. Wel echt leuk zo'n zwangere buik, al houd ik mijn hart vast voor hoe het verder gaat in dit tempo. ben nog niet eens op de helft haha. 20 wekenhier begint ook langzaamaan de spanning te komen. Nog even geduld hebben tot 24 mei