Ja heel spannend, maar voel hem gelukkig elke dag wel even en soms meerdere keren per dag. Is ook leuk! Wie zal eerder bevallen Verwacht hier wel een inleiding met week 38 of 39...
Pfoeh, moeten we nu al denken aan bevallen :-D haha, hou ik nog even helemaal achteraan m'n hoofd Hier morgen de 20-weken echo, ik was hier wat minder zenuwachtig voor dan voor de andere echo's, ook omdat we ons kleintje vorige week nog even snel gezien hebben, maar de zenuwen beginnen nu toch wel te komen. Ik ga vrijdag met een vriendin shoppen, vooral voor de kleine dingen dan. Hoop beste veel kleertjes te scoren, heb nu nog niet zo heel veel. Qua grote dingen hebben we al de kinderwagen, wipstoel, maxi cosi en kinderstoel. Met het kamertje wachten we nog even, want we zijn nog niet verhuisd en de kamer moet nog helemaal in orde gebracht worden. We willen toch gewoon Ikea, dus daar zit verder geen levertijd op
Hoi meiden. Ook ik begin volgends mij de baby af en toe te voelen.. Zijn een soort propjes haha. Nog leuke dingen gedaan t weekend? Wij zijn naar Batavia stad geweest leuk geshopt voor onze kleine man. Heerlijk 😊
Hey meiden, ik ben terug van een weekendje weggeweest te zijn! We hebben heel veel gewandeld en ook het blotevoetenpad gedaan, was heel leuk! Maar wel vermoeiend...zo vermoeiend zelfs dat ik gisterochtend plots weer moest overgeven Hopelijk is dit gewoon éénmalig door te veel drukte, want voor de rest was het echt een heerlijk weekend! Ik denk nu dat ik ook heel af en toe wat voel van de baby, maar het is nog zo onduidelijk dat ik het nog niet zeker weet. Soms als ik 's avonds in bed ga liggen op één zij (en dus ook deels op m'n buik) dan voel ik aan die kant precies soms een tikje, alsof de baby wilt zeggen 'pas op, ik lig hier ook nog!' Intussen heb ik ook de 20-weken-grens bereikt. Morgen de echo...ik hoop dat de tijd snel vliegt tot dan want ik vind het verschrikkelijk spannend!
Ik heb gisteren de hele dag op een rommelmarkt gestaan, was ook heel vermoeiend (lag om 20u te slapen ) maar heel leuk en we hebben erg goed verkocht! Meteen een leuk zakcentje om vrijdag wat voor de baby te kopen (voor de rest is het deze maand echt opletten, gezien de auto-problemen eerder deze maand).
Leuk moby! Behalve het overgeven natuurlijk. Shoppen is altijd leuk Pinkie! Ik wacht nu even tot eind zomer met de kleertjes. Dam komt de najaarsmode weer in de winkel. Wij hebben dit weekend ons definitieve geboortekaartje gevonden Ik wilde een gewoon dubbel vierkant kaartje en mijn vriend wilde er 1 met foto. We hebben er 1 gebonden zonder foto, maar je kan dam wel, zelf de foto er in plakken online. Via de website van lovz. Hier een rustig weekend gehad door alle bandenpijn en steekjes. Nu maar weer het huis op orde brengen met af en toe een pauze er tussen. Merk toch dat ik sneller moe ben..
Welkom terug van de vakantie Daan. Leuk dat je haar al zo goed kunt voelen. Pinkie, dat bevallen denk ik ook nog niet aan. Voor zover ik me er nu een voorstelling van maak komt de kleine straks op miraculeuze wijze in mijn armen te liggen . Zal over een tijdje toch maar eens wat in verdiepen voor zover je er überhaupt op voorbereid kan zijn. Filmpjes kijken schijnt trouwens een afrader te zijn. Biientjee en Moby, fijn dat jullie de kleine nu misschien ook voelen. Als ik op mijn rug lig en lichtjes met mijn hand op mijn buik druk dan lijkt er iets op te reageren. Moby, inspanning kan ook wat teweegbrengen, dus kan zijn dat dat was waarom je weer moest overgeven. Ik hou ook van lijstjes . Alle uitzetlijstje van verschillende sites gecombineerd en daarna naar mijn moeder gegaan om te vragen of dat allemaal echt nodig is of ze juist aanvullingen weer heeft. Een tummytub bijvoorbeeld zie ik niet zo zitten (is gewoon een emmer naar mijn mening).
Wij gaan denk ik ook niet voor een tummytub, een gewoon badje lijkt me handiger Ik had daarnet wat vreemd, ik had honger en voelde me lichtjes misselijk/moe en toen ging ik de filter van de afwasmachine uitluiden. Vind dat nu altijd wel een beetje een vies werkje, maar nu ging ik gewoon over m'n nek. En echt alleen van het zicht, heb geen enkele walm geur opgevangen,m. Echt hevig kokhalzen, m'n man moest het overnemen
pinkie fijn dat je zo goed verkocht hebt en leuk zo'n shopdagje, gezellig!! lysta wij gaan denk ik ook voor een gewoon badje ipv een tummytub. En filmpjes kijken ga ik ook niet doen. Moet er nog niet denken aan bevallen! mimiwat leuk dat jullie al een geboortekaartje hebben! Bandenpijn hier van het weekend ook heel herkenbaar. daan hoe was je 20 weken echo??? Moby en pinkie jullie ook veel succes morgen! Fijn dat je zo'n lekker weekend gehad hebt Moby, maar kan ook intensief zijn. Beetje bijtanken nu weer. bientje leuk dat je de baby nu ook denkt te voelen! Nog aanraders qua babywinkels in Bataviastad? Ik werk in Lelystad, dus kan er zo even langs
Julia, heb je de kleine inmiddels weer gevoeld of ga je toch de vk bellen? Succes met de echo's vandaag.
Hoi dames, Even niet geweest hier. Fijn dat het met alle babys nog goed gaat Hier was de 20 weken echo helemaal goed! Straks controle bij VK Succes allemaal voor de 20 weken echo👍🏻
Lysta: Zijn er echt mensen die filmpjes kijken van een bevalling? Whaha, dat wil ik me zelfs niet voorstellen! Krijg er al de kriebels van! Soort: Fijn dat je echo goed was! Ik wacht in spanning af tot vanavond! Tummytub: Lijkt me ook gewoon een overbodige emmer, hihi. Uitzetlijstjes: Nog niet echt mee bezig, maar daar zal snel verandering in komen als we eindelijk het geslacht zeker weten! Pinkie: Leuk, zo een rommelmarkt! En altijd fijn als je van een hoop rommel af bent Voor de rest: Begint er nog iemand last te krijgen van lage rugpijn? Ik wel, maar mijn buik is ook al behoorlijk gegroeid, dus dat zal er wel bijhoren zeker...Voor de rest voel ik me prima.
Op mijn werk hadden een aantal zwangeren idd filmpjes gekeken, hadden er meteen spijt van (en geen zin meer om te bevallen, maar het zal er toch uitmoeten ). Soort, fijn dat je 20 weken echo goed was. Moby, is het nog steeds een meisje? Bij mij was de echo goed. De kleine had alleen geen zin om stil te blijven liggen dus de echoscopist was er wat langer mee bezig (vooral met het hartje). Op het einde leuke foto's maken was ook wat moeilijker, maar gelukkig had ze in het begin al wat foto's gemaakt en er daar maar van uitgeprint. Alles gezond en rond de datum dat het moet zijn.
Hier was ook alles helemaal goed op de echo, de kleine stak zelfs z'n duim op . Het is nog steeds een jongen, en volgens de gyn wordt het een voetballer, want hij wou z'n beentjes niet stil houden. Hij weegt nu ong. 350 gram, wat me best veel lijkt! De placenta lag ook aan de voorkant, dus het is best normaal dat ik nog bijna niks voel. Hij was in elk geval beweeglijk genoeg
lysta gelukkig heb ik de baby gisteren en vooral vandaag weer goed gevoeld. Lief dat je ernaar vraagt. Wat fijn dat je zo'n goede echo had! Moet wel een opluchting zijn. Leuk dat je toch nog wat foto's hebt, al ging het niet zo makkelijk Pinkie en soort gefeliciteerd met jullie goede echo's! Fijn om al die mooie berichten te lezen. Kan je toch weer wat meer zorgeloos genieten lijkt me. Hier neemt de spanning ook echt toe voor dinsdag. moby ja hier ook hoor! En ook die spier weer onder in mijn rug die via mijn bil richting mijn been gaat. Had ik de eerste weken ook last van, toen hele poos niet en nu mijn buik zo gegroeid is ook weer.
Julia, niet echt speciale baby winkels wel leuke polotjes gescoord bij Ralph lauren. Super pinkie. Julia fijn dat je de baby weer voelt. Soort fijn dat je 20 weken echo goed was.
Lysta en Pinkie: Wat leuk van de goede echo's! Dat blijft toch altijd fijn he! Julia: Goed dat je de kleine weer voelt, zal wel een opluchting zijn. Hier zijn het drukke (maar wel hele leuke!) dagen geweest: Na het weekendje weg dinsdag gewerkt tot 's avonds en daarna de kinderwagen en maxi-cosi gaan afhalen en uiteraard heel de avond zitten uitpakken en uittesten. Gisteren ook tot half zeven gewerkt en dan daarna de 20-weken-echo gehad, die liep natuurlijk weer uit, dus we waren pas rond 21.00u terug. Ik ben echt moe, niet normaal! Nu zaterdag gaan we nog naar een lentefeest en een trouw en daarna kunnen we hopelijk weer een tijdje wat rustiger aan doen! Over mijn echo: Ik vond het zo spannend! Alles zag er goed uit, er waren geen afwijkingen te zien. De kleine was superbeweeglijk en lag met het hoofdje naar beneden, helemaal ondersteboven dus Die zou trouwens al ongeveer 30 cm zijn volgens de gyn! Whaaa dat klinkt al zo groot! En voor de rest...het zou toch echt een meisje zijn! Dus ik kan eindelijk beginnen shoppen! Jeej! En nu ga ik wat foto's spammen van mijn kinderwagen en maxi-cosi Op foto 2 zie je ook de shopping basket, die kan je er makkelijk afhalen en aanhaken.
Nu nog de maxi-cosi : Foto 1 is met de zelfgehaakte muziekkikker met eendjes-rammelaar-zwembandje De foto's zijn trouwens genomen in de kinderkamer, ik denk dat we die muren niet meer gaan schilderen...dus mint-blauw met beige zal het worden voor ons meisje (Ik zie net dat de kleuren moeilijk te zien zijn op de foto, sorry voor de slechte kwaliteit)