Wat fijn dat de echo goed was Moby en andere dames! Moet vast een hele opluchting zijn. Leuk om de wagen te zien! Wij hebben deze ook uitgezocht, lichtgrijs met antraciet frame en donkerbruine handvatten! Ideaal ding he!
Ja, ben echt blij met de kinderwagen, hij lijkt ook makkelijk te sturen en te draaien want ik ben gewoonlijk niet zo handig met zulke zaken (lees: nogal lomp)
Hahaha heel herkenbaar! Ik bots overal tegenaan Ook qua hoogte een ideaal ding. Wij zijn vrij lang en dit liep super. Lekker licht ook als die ingeklapt is, heel fijn! Die van ons komt eind juli samen met de kinderkamer en maxi-cosi binnen. Zal ook foto plaatsen tegen die tijd
Mooie kinderwagen moby! Ook wij hebben een Igo en ik ben er ook helemaal verzot op😊. Super dat je echo allemaal goed was!
Leuke wagen Moby! Ik kan ook niet wachten tot ik de onze terug kan uitpakken en een plaatsje kan geven nu moet ik hem van m'n man in de doos laten zitten tot de kinderkamer in orde is ik zie de logica wel, maar m'n gevoel wil niet mee :-D Wij hebben gisteren een nieuwe (tweedehandse) auto gekocht, het is een Opel Meriva geworden, heel blij mee! Wat een ruimte achterin heeft dat ding!
moby wat fijn dat alles goed was!! En mooie wagen hoor! pinkiegefeliciteerd met jullie nieuwe auto. Klinkt ideaal
Wat een mooie kinderwagen.. En een nieuwe auto las ik.. Wij moeten ook nog op zoek, want 1 van de 2 auto's is echt te klein (onhandig).. Gisteren ook weer controle gehad, de baby maakt het goed.. Hopelijk gaat mijn buikje nu ook een beetje groeien, inmiddels al over de 18 weken en pas nog steeds al mijn kleren.. Wil het eigenlijk wel graag een beetje showen hihi 😄
Pinkie: Goed dat je een wagen gevonden hebt! Lynn: dat buikje komt vanzelf wel hoor! Maar ik snap dat je het wilt showen, ik denk dat iedereen daar toch wel trots op is Ik heb ook bepaalde outfits waar m'n buikje meer in opvalt dan in andere...soms vind ik dat wel fijn. Maar op andere momenten voel ik me al wat onhandig met die buik, ik raak af en toe al met moeite van de bank af. Vorige week sprak er mij voor het eerst een vrouw (die ik niet ken) aan om te vragen hoe lang ik nog moest! Haha, dat was best wel grappig, want het is nu niet dat m'n buik al zo enorm is hoor, maar toch wel duidelijk zichtbaar! Ik begin m'n meisje nu sinds een paar daagjes echt duidelijk te voelen, ik ben zo blij! Gisteren toen ik in bad zat bijvoorbeeld voelde ik 3 keer na elkaar een tikje en vanochtend in bed was kleine pruts ook duidelijk wakker Ik vraag me alleen af wanneer m'n man het ook zou kunnen voelen...Is dat bij jullie al gebeurd?
Wat fijn dat jullie een nieuwe auto hebben kunnen vinden Pinkie! Ik herken het Lynn, begin sinds deze week pas een beetje een buikje te krijgen die niet lijkt op een 'ik heb teveel gegeten-buik' xD. Ben zo trots dat er een kleintje in me groeit, iedereen mag het zien haha. Wat betreft het voelen. Had toevallig gisteravond mn hand op mn buik en toen voelde ik 2x een klein tikje, maar elke keer als mn man dan erbij komt stopt hij er weer mee. Zo flauw. Het kriebelt de hele dag door wel in mn buik, uk is lekker druk.
Gefeliciteerd met de goede echo's! En jij met je nieuwe auto pinkie! Dat is inderdaad een mooie grote! Ik zag ook een mooie kinderwagen voorbij komen van Moby! Heel mooi! En de zelfgehaakte knuffel..zo mooi! Knap dat je dat kunt, ben er ooit keertje aan begonnen..maar vond het erg lastig, moet er echt gewoon voor gaan zitten denk ik. Goede ontspanning denk ik. Tummytub: Doen wij ook niet, gewoon normaal badje. @ lynn: hoop dat je buikje snel mag komen. Snap dat je ook lekker wil showen! Vandaag 20 weken echo gehad. Nog steeds een meisje en helemaal goedgekeurd! Was wel even dubbel...moesten dit keer in een dependance. Poli 87 is verloskunde, Poli 88 is fertiliteit. Waar wij 2 jaar gelopen hebben. En dan zie je stellen voorbij lopen, kijken, en je weet hoe ze denken. Zou niet snel weer naar de dependance gaan.
Fijn dat de echo goed was Bagheera! Ik begrijp jouw dubbele gevoel wel...het zal niet makkelijk zijn om daar opnieuw mee geconfronteerd te worden. Zeker als je dan andere stellen ziet voorbijlopen richting fertiliteit...Je hoeft je echt niet schuldig te voelen, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
Bagheera, kan me voorstellen dat het echt een dubbel gevoel gaf.. Vandaag een super leuk pakje van z8 gekregen van mijn mama 😄
Zo even bijgelezen. Paar dagen niet geweest. Leuk om op de hoogte te blijven van iedereen. Hier eergister even de stad in geweest. Toch wel een beetje een gat in mijn hand nu. Babyspulletjes blijven gewoon aan je handen plakken. Herkenbaar? Vanochtend volgens mij een eerste harde buik. Is dat niet erg vroeg? Stond echt helemaal gespannen. Gisteravond wel een kleine discussie met mijn man. Wellicht mezelf iets te druk gemaakt? Natuurlijk geen leuke manier om in slaap te vallen. Ook al was het uiteindelijk wel uitgepraat. Maar uk was vanochtend na die harde buik wel gigantisch druk. Het bleef bubbelen daarbinnen. Precies thv waar ze ligt. Dat was wel weer heel bijzonder.
Dat babykleertjes blijven plakken ken ik..heel vreemd fenomeen..in elke winkel ook... Haha Ik heb S ochtends ook een harde buik maar dat komt dan omdat ik moet plassen. Zodra ik geplast heb is het weg. Maar het kan misschien ook te maken hebben met de discussie van gisteravond..
Ik vermijd voorlopig de stad nog even, hihi Ik heb deze week ook een soort van pijnlijke kramp gehad in m'n buik, dat voelde ook hard aan inderdaad.
Fijn dat alles goed was Bagheera! Ja, naar is dat he. Bij ons zit verloskunde in het hoofdgebouw en de fertiliteitskliniek in een aparte polikliniek verderop, dus kwam gelukkig nooit zwangere vrouwen tegen. De eerste 3 maanden toen ik daar nog onder behandeling was voelde het voor mij ook zo dubbel in de wachtkamer, terwijl natuurlijk niemand nog wat kon zien. Afscheid was ook wel soort van gek na 6 jaar. Zelfs dat was dubbel. Harde buik hier ook vooral als ik wakker wordt en moet plassen. Wel steeds meer last van rug en bandenpijn. Shoppen heb ik geen last van. Voelt nog steeds te onwerkelijk haha. Misschien wordt het anders na de 20 weken echo als alles hopelijk goed is en we weten wat het wordt
♡♡ Uitgerekende datum ♡♡ 28 september ♡ Lysta, 30 jaar, Verassing ♡Bagheera, 30 jaar, Meisje 2 oktober ♡ Daan3, 25 jaar, Meisje 3 oktober ♡ Moby123, 27 jaar, Meisje 4 oktober ♡ ManSte, 26 jaar Jongen 6 oktober ♡ Anonimo, 27 jaar, Jongen 7 oktober ♡ Pinkie, 28 jaar, Jongen 9 oktober ♡ Hay Lin, 25 jaa 12 oktober ♡ Julia26, 32 jaar ♡ Mimi1988, 28 jaar, Jongen 13 oktober ♡ Irisbloem, 34 jaar Meisje 14 oktober ♡ Taj87, 29 jaar Meisje 18 oktober ♡ Biientjeee, 24 jaar Jongen 19 oktober ♡ Melk84, 31 jaar ♡ Flindertje, 27 jaar 20 oktober ♡ Lynn, 29 jaar Jongen 21 oktober ♡ Mijntje1990, 26 jaar 22 oktober ♡ Rosalyn, 23 jaar Meisje 28 oktober ♡ Bien1990, 25 jaar (totaal: 19, 1 verassing, 6 jongens en 6 meisjes) ♡♡ Afspraken ♡♡ 24 mei ♡ Mimi1988, 20 weken echo ♡ Julia26, 20 weken echo 25 mei ♡ Anonimo, 20 weken echo 29 mei ♡ Bien1990, pretecho 30 mei ♡ Lynn, 20 weken echo ♡ Taj87, 20 weken echo ♡ Biientjeee, 20 weken echo 3 juni ♡ Rosalyn, 20 weken echo 6 juni ♡ Bien1990, controle vk ♡ Biientjeee, controle vk 9 juni ♡ Bien1990, 20 weken echo ** Sterretjes ** * Marissie * Pandavliegen
Pinkie, bij mij woog hij ongeveer 400 gram. Fijn dat de echo goed was. Gelukkig weet je nu waarom je nog niets voelt, aan het bewegen ligt het dus niet Mooie foto. Julia, gelukkig voel de kleine alweer. Komende dinsdag weer wat meer geruststelling voor je. Moby, mooie kinderwagen. De kikker is ook heel leuk gemaakt. Fijn dat er geen afwijkingen waren en nog steeds een meisje Nu kun je wat geruster gaan shoppen nu ze het zeker weten. Bij mij lag de kleine ook met het hoofdje naar onder en de rug in mijn zij. Mooi dat je de klein eindelijk voelt. Mijn man kan bij mij nog niets voelen, maar zelf voel ik hem ook nog niet zo lang. Lynn ik heb pas sinds vorige week positiekleren nodig, toen was ik 20 weken. Nu gaat het ineens hard met mijn buikje Voel je wel al zelf dat je een buikje hebt? Mooi dat de controle goed was. Bagheera, gefeliciteerd met de echo. Ik wil meteen geloven dat het even dubbel was. Taj, ik heb even gegoogled, harde buiken zouden vanaf het tweede trimester kunnen voorkomen. Zou kunnen dat je misschien in je slaap nog wat druk gemaakt hebt over de discussie. Ik probeer me nog in te houden, maar ook hier blijven dingetjes aan mijn handen plakken Probeer wel het bij nodige spulletjes te houden. Mijn smoeder schijnt ook al dingen gekocht te hebben, dus de kleine is straks al verwend voor hij er is. Gelukkig kom ik niet veel in de stad of babywinkels. Eerst moeten we de kamers ombouwen zodat wat ik koop ook een plaatsje kan krijgen. Het staat trouwens 6-6 met de stand jongens-meisjes
♡♡ Uitgerekende datum ♡♡ 28 september ♡ Lysta, 30 jaar, Verassing ♡Bagheera, 30 jaar, Meisje 2 oktober ♡ Daan3, 25 jaar, Meisje 3 oktober ♡ Moby123, 27 jaar, Meisje 4 oktober ♡ ManSte, 26 jaar Jongen 6 oktober ♡ Anonimo, 27 jaar, Jongen 7 oktober ♡ Pinkie, 28 jaar, Jongen 9 oktober ♡ Hay Lin, 25 jaa 12 oktober ♡ Julia26, 32 jaar ♡ Mimi1988, 28 jaar, Jongen 13 oktober ♡ Irisbloem, 34 jaar Meisje 14 oktober ♡ Taj87, 29 jaar Meisje 18 oktober ♡ Biientjeee, 24 jaar Jongen 19 oktober ♡ Melk84, 31 jaar ♡ Flindertje, 27 jaar 20 oktober ♡ Lynn, 29 jaar Jongen 21 oktober ♡ Mijntje1990, 26 jaar 22 oktober ♡ Rosalyn, 23 jaar Meisje 28 oktober ♡ Bien1990, 25 jaar Jongen (totaal: 19, 1 verassing, 7 jongens en 6 meisjes) ♡♡ Afspraken ♡♡ 24 mei ♡ Mimi1988, 20 weken echo ♡ Julia26, 20 weken echo 25 mei ♡ Anonimo, 20 weken echo 29 mei ♡ Bien1990, pretecho 30 mei ♡ Lynn, 20 weken echo ♡ Taj87, 20 weken echo ♡ Biientjeee, 20 weken echo 3 juni ♡ Rosalyn, 20 weken echo 6 juni ♡ Bien1990, controle vk ♡ Biientjeee, controle vk 9 juni ♡ Bien1990, 20 weken echo ** Sterretjes ** * Marissie * Pandavliegen