Een eerste kindje in oktober 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pinkie88, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Spannend mimi& succes!
    Julia ook succes.
    Hier een rot weekend achter de rug constant misselijk bah maar gelukkig nu alweer wat beter.

2. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Leuk Daan van de goede echo, fijn om weer wat van je te horen! :)
    Mimi en Julia: Veel succes vandaag!
    Bientje: Ik hoop dat de misselijkheid nu weer weg blijft voor jou, is echt een vreselijk gevoel.
    Oh ja en Pinkie: Gefeliciteerd met je verhuis trouwens, dat was ik nog vergeten! Grappig dat je voor hetzelfde bedje gaat!
    Ik laat voorlopig trouwens alle spullen nog netjes in de dozen, maar dan hebben we ze alvast in huis...we zijn nog niet bezig met het kamertje in te richten, dus ik kan nog geen fotootjes delen :)

3. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Onze jongen is goed gekeurd!
    Hij liet nog even duidelijk zien dat hij een jongen is.
    Hoofdje is iets kleiner dan gemiddeld, maar tussen de lijntjes. Daar in tegen heeft hij een mooie bolle buik, iets langere armen en benen. Ik ben zo blij!!
    Hij werkte niet de hele tijd mee, moest nog even wandelen tussen door.
    Hij ligt heerlijk met zijn hoofd tegen mijn blaas aan en al diep naar beneden met de beentjes omhoog. Als hij nu zo lekker blijft liggen tot aan de bevalling, vind ik het goed .
    Wij zijn in de wolken 💙💙
    Bloeddruk was 100/71

4. Taj87

Taj87 Actief lid

30 mrt 2016
    178
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oooo ik ben ook zo nieuwsgierig naar de 20 weken echo. Is het al maandag??!
    Fijn Mimi, dat die van jullie prima was!
    Nette bloeddruk. Die van mij was vorige week maandag 114/70. Waren ze ook erg te spreken over haha.

@Biientjeee, balen dat je weer zo misselijk was afgelopen weekend. Hopelijk volgend weekend geen last meer van!

Ik heb vanochtend even wat urine weggebracht. Heb niet echt klachten maar heb ineens sinds een paar dagen enorm zeurend gevoel in mijn rug. In het midden, trekkend naar mijn zij. Waar de nieren zitten. Nou heb ik een aantal weken terug een beetje een zeurend gevoel in de onderbuik gehad en ik zag dat als bandenpijn. Maar nu een paar weken later icm met die pijn in mijn rug toch maar even laten controleren. Niet dat het mij naar de nieren aan het trekken is. Aangezien een blaasontsteking soms heel sneaky kan zijn tijdens een zwangerschap.
    Maar alles wat goed. Urine was helemaal schoon. Dus wel opgelucht nu.
    En die rugpijn hoort er dan bij mij helaas gewoon bij. De meeste vrouwen hebben het in de onderrug. Ik iets hoger. Blijkbaar kan dat ook gewoon.

5. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Oh taj ik herken de spanning! Hier ook "pas" de 20weken echo.. Kan niet meer wachten hihi
    Super Mimi dat alles goed is!

6. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Even korte update. Onze GUO was ook goed!!!! En om de lijst weer in evenwicht te brengen..... wij verwachten een meisje!! 💖

7. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Gefeliciteerd Mimi! Wat fijn dat alles goed was!

Jeej Julia! Een meisje! En helemaal gezond! Fantastisch!!

Geniet er van meiden!!

8. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Proficiat Julia!

9. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Julia super!

10. ManSte

ManSte Niet meer actief

Ha dames!

Net terug van vakantie, en even snel de berichtjes doorgescand. (Ik doe vanaf morgen weer actief mee :)) Ik was vooral op zoek naar alle 20 weken echo berichten. Wat fijn dat alles overal goed was! Ik heb toch wel een paar keer voor jullie mee geduimd :) Leuk dat de score zo gelijk op loopt.

Met name voor de dames met een voorgeschiedenis (en natuurlijk ook voor de rest) vreugde dansje! We zijn al op/over de helft!!!

@hier; de vakantie was heerlijk! Nu 21 weken alweer. Heb echt heerlijk kunnen ontspannen na de 20 weken echo. Lijkt alsof ik nu echt kan accepteren dat ik echt zwanger ben, en alles goed gaat :) Mijn man heeft gisteren ook voor het eerst het kindje gevoel. O... dat snoetje.. zo schattig.

11. Taj87

Taj87 Actief lid

30 mrt 2016
    178
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat leuk Julia! Gefeliciteerd!!

Fijn ManSte!! Vooral blijven genieten haha. Ik kan ook niet wachten tot mijn man mee mag genieten.

12. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Wat leuk Manste, dat je man jullie kleintje heeft kunnen voelen!

Ik herken het wel, die berusting na de 20-weken echo. Ik ben nu ook een stuk geruster, en ga ervan uit dat alles gewoon helemaal goed komt (even hout vasthouden ;)).

Wij zijn deze week nog steeds druk bezig met uitpakken en schoonmaken in het vorige appartement. Gelukkig lukt het nog wel, al moet ik soms een beetje doseren. Aan de dozen beneden begint alvast langzaam maar zeker een einde te komen ;)

13. ManSte

ManSte Niet meer actief

@pinki; fijn dat het opschiet! Weken tegen die volle dozen aankijken is altijd zo vervelend, want dan weet je dat je het toch nog moet doen.

14. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    Wij hebben vanmorgen de 20-weken echo gehad en alles zag er prima uit! Een iets vergrootte nier, maar dat kwam heel vaak voor. Meestal is dat bij 32 weken weer bijgetrokken. Rond 32 weken moet ik dus nog eens voor een echo komen, ter controle.

Het word een meisje. :)

15. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Gefeliciteerd hay-lin!
    Hopelijk is met 32 weken de nier mooi bijgetrokken!

16. Anonimo

Anonimo Actief lid

6 nov 2015
    200
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Terug van weggeweest! Goed om te lezen dat er allemaal goede 20 weken echo's zijn! Wij hebben vanochtend ook de 20 weken echo gehad met 21 weken zwanger. Baby is helemaal goed gekeurd! Hij loopt nog steeds wat voor maar dat was helemaal prima. De rest allemaal netjes in de marge. Poeh he bij mij viel er echt veel spanning af en ben vandaag erg emotioneel..

Vrijdag nog gewone afspraak bij de verloskundige en nu ontspan!

17. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Fijn Julia, hay-lin en anonimodat alles goed is!

18. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    tajwat vervelend zeg van de rugpijn. Proberen waar het lukt voldoende rust te nemen.

Manstewat gaaf zeg dat je man het kindje ook kan voelen, lijkt me zo bijzonder. Fijn he als de echo goed is! Valt toch wat spanning van je af.

pinkiefijn dat het een beetje begint op te schieten met de dozen. Pittig hoor zwanger en verhuizen. Hier een jaar geleden verhuisd, maar nog steeds een aantal dozen staan:)

hay-Lin, Anonimo en Mimiwat super dat bij jullie de 20 weken echo ook goed was! Genieten nu :) en Hay-Lin hopelijk met 32 weken alles oke. Het klinkt niet heel zorgelijk toch?

19. ManSte

ManSte Niet meer actief

hay-Lin, Anonimo; fijn dat de 20 weken echo goed was! Heerlijk al die goede resultaten :)

20. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Haylin gefeliciteerd! Wat leuk een meisje!

Anonimo super dat ook bij jou alles goed is!

Deel Deze Pagina