Ik vind ze echt leuk Pinkie! Zoals gezegd: flamingo's zijn nou eenmaal roze, ze passen perfect bij je kaartje. Kun je ze niet in iets blauws doen? Qua kwaaltjes: ik ben nu weer sneller moe. Zo rond 4 uur S middags begin ik een beetje in te storten. En heb last onderin mijn buik: korte banden worden lekker opgerekt. Vandaag fysio toch maar bellen. Heel soms nog kokhals neigingen maar gelukkig niet misselijk. Succes met je suikerdrankje moby!!
Ik vind de Flamingo's denk ik ook wel ok, misschien gecombineerd met een bruinig snoepje, om het toch wat 'mannelijker' te maken. prijs goh, dat vind ik een moeilijke. Best veel in ieder geval :-D Ik weet nog niet precies hoeveel kaartjes we gaan sturen, ik zit momenteel aan 58 maar we moeten de collega's van mn man nog tellen. Ik dus tussende 75 (140 euro) en 100 (175 euro) uit te komen. En dan nog postzegels natuurlijk. Voor de doopsuiker/snoep zelf vind ik het nog moeilijker om een weten hoeveel ik moet voorzien. De labels voor de snoepzakjes hebben een basisprijs van 65 euro voor 25 en dan 5 euro per 25 meer, de stickers (voor evt. Nog een andere verpakking) beginnen aan 40 euro voor 50. Dus ik gok daar zoiets van een 120 euro ofzo aan kwijt te zijn. Zakjes kosten haast niks, maar als we ook nog doosjes willen zit je toch ook nog met ong. Een euro per stuk denk ik. En dan nog de vulling natuurlijk :-D Dussss, alles samen, 350 euro en dan nog postzegels? Veel te veel geld eigenlijk als je erover nadenkt :-D Pfff, ik heb examentoezichten deze week, en nu heb ik gangtoezicht. Op zich is dat een redelijk 'leuk' toezicht omdat je met andere dingen (zoas verbeteren) kan bezig zijn, maar je moet wel de hele tijd leerkrachten gaan zoeken als er vragen zijn. En ik zit hier op het derde verdiep, dus dat is de hele tijd trap op, trap af :-D gaat me niet zo goed af vandaag, ben heel moe en heb al de hele ochtend wisselend last van hoofdpijn, misselijkheid en maagzuur...
Ja levensvatbaar Nu echt over de helft Hier gelukkig geen last van misselijk/maagzuur. Heb ook wat minder last van hongeraanvallen dan een paar weken geleden. Maar ik heb wel het idee dat het kindje steeds meer energie begint op te eisen. Maar ja mijn buik begint nu langzaam ook wel serieuze vormen aan te nemen. Ik moet toch wel wat rekening gaan houden met wat ik allemaal onderneem op een dag. Ik kan nog steeds van alles doen, maar gewoon in een iets lagere versnelling. Heb wel echt rare nachten, soms slaap ik prima, en soms de hele nacht liggen woelen. Wordt dan om het uur wakker. Herkenbaar?
ManSte en Lynn, dat zelf ontwerpen of laten ontwerpen is ook wel speciaal. Moby, fijn dat jullie eruit zijn met de kaartjes. Ik denk dat een maandje later ook nog tijd genoeg is. Jullie hebben wel een hoop wat je moet regelen. Als ik google op papierwerk bij geboorte kom ik meteen op een hoop belgische sites. Pinkie, ik vind bij het eerste kaartje het lettertype en de flamingo beter bij elkaar passen. Bij de tweede is het lettertype idd speelser maar de flamingo blijft statig. De snoepjes in combinatie met het kaartje kan goed. Als je een ander kaartje had gehad (zonder flamingo) was het misschien idd raar geweest om roze/rode snoepjes te hebben voor een jongen. Bij de verbouwing idd concentreren op de kamer die als eerste af moet dat is fijn afstrepen. Julia, dat is minder om op je vakantie mee te maken. Mooi dat het verder wel fijn is in Spanje. Vaderdag: wij gaan naar mijn familie en schoonfamilie. Toevallig dat laatst een dvd uitkwam die ik graag wilde hebben dus dat wordt het vaderdagcadeau voor mijn man (die wilde hem ook). Kwaaltjes: nog steeds niets hier, maar ik heb tot nu toch nog niet echt kwaaltjes gehad. Las ergens dat wat je tijdens je eerste trimester hebt gehad in de derde terug kunt verwachten dus dan zal het bij mij wel loslopen. Jammer dat jullie wel weer last van symptomen krijgen. Het idee om nu in de levensvatbare fase te zitten is fijn maar dat de kleine nog een hele tijd mag blijven zitten.
Ik ben benieuwd lysta, of je effectief een zwaardere trimester krijgt ik denk dt dat best zal meevallen hoor! Ik hebben poging gedaan om een voorbeeldje te maken. Niet met de echte flamingo's, maar met kleurtjes die er in de buurt van komen de kaartjes bovenaan zullen uiteindelijk, natuurlijk bedrukt zijn Wat vinden jullie?
Ik vind het echt leuk Pinkie!! Jeetje Julia had over jouw bericht heengekeken, maar dat is even schrikken zeg! Hopelijk de rest van de vakantie geen gekke dingen. Fijn dat de kwaaltjes bij jou nog steeds wegblijven Lysta!
Hey leuk om alle voorbereidingen te zien! @pinkie ik zou persoonlijk niet voor roze flamingo's gaan. Heel begrijpelijk dat we het hier niet erg vinden. Alleen ik ben bang dat anderen het minder sportief opvatten..kan je blauwe flamingo's bestellen? Mensen gaan er toch over oordelen..had ze liever een meisje.. Etc...etc. Dat wil je absoluut voorkomen hoe belachelijk het ook klinkt mensen maken dat ervan...sorry dat ik het zo zeg maar ben wel eerlijk. (Persoonlijk maakt het mij niet uit welke kleur haha al zijn ze zwart) Wel duur grapje idd en doopsuiker en kaartjes en verzending...
Pinkie, ik denk dat ik minstens aan hetzelfde bedrag kom, zelfs nog iets meer...hier zijn de suikerbonen en smarties alleen al 120 heb ik even uitgeteld! Je 'testzakjes' zien er al heel goed uit! Mijn controle was goed gisteren...drankje leegkrijgen duurde toch wel een kwartier, hihi. De resultaten van het bloed weet ik pas tegen vanavond. Met baby was alles ok, hartslagje was goed en m'n baarmoeder was goed gegroeid...Dus we kunnen weer gerustgesteld een maandje verder! Voorts heb ik nog wat uitleg gekregen (inderdaad over al het papierwerk dat vanaf nu geregeld moet worden) en blijkbaar moet ik hier ook verplicht een vroedvrouw vastleggen die de eerste dagen na de bevalling aan huis komt, ook al beval ik in het ziekenhuis. Verder heb ik ook nog wat geknutseld...Hier is de voorlopige versie van m'n doopsuiker (ik heb al 1 doos smarties en 1 doos suikerbonen gekocht om alles uit te proberen en te tellen hoeveel er nu juist in moet per bol): Ik twijfel wel nog over de cupcakepapiertjes...ik vind ze wel leuk, maar ik zou ook nog één variatie willen met wat groen in. Ofwel moet ik gewoon egale kleurtjes van papiertjes nemen in plaats van met een motiefje op...Daar ben ik nog niet uit.
@pinki; ik neem aan dat ze er niet in een andere kleur waren? Ik denk dat het wel kan hoor. Vind het juist leuk dat de flamingo terug komt op het kaartje! @moby; Zo! Dat ziet er ook al echt leuk uit! Fijn dat de controle weer goed is. Ben benieuwd naar je suiker, maar neem aan dat het wel goed zit. Vind het toch wel wat hebben hoor, die doopsuikers. Heb ons kaartje ook even bijgevoegd. de roze lijn is de vouwlijn, en ik heb de namen even weggehaald
Leuk kaartje Manste! Ook leuk om te zien al die versies van doopsuiker. Ik vind zelf de flamingo's prima kunnen, maar ik geef dan ook geen bal om de 'standaard' kleurtjes per geslacht. Het is juist een leuk detail dat ze op de kaart en in de snoepjes zitten. Ik ben tm dinsdag waarschijnlijk niet meer online! Mn man is afgestudeerd en we gaan dit weekend even lekker weg om ons 10 jaar samen zijn te vieren. Ik zal daarna alles weer bijlezen! Fijn weekend alvast allemaal!
Manste: Leuk, vosjes zijn altijd lief! Bien: Geniet van jullie weekendje en gefeliciteerd met jullie 10 jaar samen!
@moby: wat leuk!! En dat kaartje! Fantastisch!! Denk dat ik ook nog de egale versie zou willen zien... @manste ook al zo'n leuk kaartje!! Echt super! @bien gefeliciteerd! En geniet dit weekend!!
Ho ho.. Mij maakt dat sekse kleurtje ook niet uit! Wil alleen zeggen dat andere mensen daar wel wat van kunnen vinden.. En als je dat wil voorkomen dan kan dat.. In the end moet je doen wat je zelf wilt! Wilde alleen even advocaat van de duivel zijn en hoop dat je er wat aan hebt.
Hoi dames, Ik ben nieuw op deze pagina maar ben op dit moment ook in 24 weken in verwachting van mijn eerste kindje en ben uitgerekend op 8 oktober. Groetjes
Moby, fijn dat de controle goed was. Nu nog een goede uitslag van de suiker Pinkie en Moby, leuk met de doopsuiker. Toch ben ik blij dat wij gewoon beschuit met muisjes hebben ManSte, dat is een leuk kaartje. Bien, fijn weekend en gefeliciteerd met het afstuderen van je man. Lijkt me ook een zorg minder. Sulley, welkom. Tot nu toe een plezierige zwangerschap gehad? Kun je je leeftijd doorgeven en als je het geslacht weet die ook? Dan zetten we dat ook op de lijst
♡♡ Uitgerekende datum ♡♡ 28 september ♡ Lysta, 30 jaar, Verassing ♡Bagheera, 30 jaar, Meisje 2 oktober ♡ Daan3, 25 jaar, Meisje 3 oktober ♡ Moby123, 27 jaar, Meisje 4 oktober ♡ ManSte, 26 jaar Jongen 6 oktober ♡ Anonimo, 27 jaar, Jongen 7 oktober ♡ Pinkie, 28 jaar, Jongen 8 oktober ♡ Sulley, 31 jaar, Meisje 9 oktober ♡ Hay Lin, 25 jaar, Meisje 12 oktober ♡ Julia26, 32 jaar, Meisje ♡ Mimi1988, 28 jaar, Jongen 13 oktober ♡ Irisbloem, 34 jaar Meisje 14 oktober ♡ Taj87, 29 jaar Meisje 18 oktober ♡ Biientjeee, 24 jaar Jongen 19 oktober ♡ Melk84, 31 jaar ♡ Flindertje, 27 jaar 20 oktober ♡ Lynn, 29 jaar Jongen 21 oktober ♡ Mijntje1990, 26 jaar 22 oktober ♡ Rosalyn, 23 jaar Meisje 28 oktober ♡ Bien1990, 25 jaar Jongen (totaal: 19, 1 verassing, 7 jongens en 9 meisjes) ** Sterretjes ** * Marissie * Pandavliegen
Dank je wel Lysta Nou moet veel rust houden dus dat doen we maar en heb suiker. Verder geen klagen hoor ben wel heel ongeduldig haha. Ik ben 31 jaar en we krijgen een meisje
Ja moet zowiezo opletten en kan niet heel veel eten omdat ik vorig jaar een maagverkleining heb gehad. Dus te veel suikers of ongezond eten word ik behoorlijk ziek van