Nog meer meiden die net positief hebben getest en uitgerekend zijn in oktober? Lijkt mij leuk om samen te kletsen. Ik vandaag redelijk onverwacht, dus zit hoog op een wolk. Ben benieuwd! Ook mijn test van zojuist
Van harte gefeliciteerd! Mooie oplopende testen. Hoe voel je je? Merk je al iets? Eerste kindje? Voor mij is het een verassing dat ik zwanger ben. Niet dat we niet supee bewust bezig waren maar ik voel niets. Behalve gisteravond zwangerschapsmoeheid, zo apart moe. Maar gelukkig maar! Niets te klagen ☺. Ik ben uitgerekend op 4-10, althans dat is mijn berekening.
Het is onze tweede. We hebben een meisje van 2012. We waren er wel mee bezig, derde ronde raak! Ik voel niet heel veel. Alleen erg moe en gevoelige (.) (.) Ik zei al tegen m'n man dat ik zo'n deja vu heb met die vermoeidheid..
Hahaha! Wat leuk we zitten een beetje dezelfde situatie dan. Wij hebben ook een meisje van bijna een jaar en was bij ons de tweede echte ronde. Ja die moeheid... mag nu lekker ff uitslapen. Mijn man is beneden met die kleine. Heb jij al een verloskundige gebeld?
Ik mag meedoen! Heb een relatief late eisprong, uitgerekend 6 ok. Verwacht dat dat rond 10 okt wordt ofzo?
Jeeehh, leuk! Ik meld me ook! Gisteren positief getest, zwanger van ons eerste kindje! Uitgaande van mijn eisprong ben ik uitgerekend op 5 oktober. Grappig, je bent me voor USAbaby, ik wilde vandaag of morgen ook zo'n lijst aanmaken
Hoeveelste kindje wordt dit voor jullie?? En al bijgekomen van t feit zwanger te zijn?? Ik besef het nog niet gewoon
Hier wordt het de eerste. Ik besef het ook nog niet helemaal, maar voel al best veel, dus ik word er wel continu aan herinnert Af en toe sta ik nog steeds een soort van te stuiteren als ik er weer aan denk dat ik echt positieve testen heb en echt zwanger ben! Ik vind het zó bijzonder... En zo spannend, ik heb totaal geen idee wat me allemaal te wachten staat. Ben veel informatie aan het zoeken ook over hoe en wat, het is allemaal nieuw.. Wanneer gaan jullie de verloskundige bellen?
Hier de 3e... En gezamelijke 5e.. al is t ondertussen al ffies geleden, jongste wordt 6... hihihi Ik heb nog weinig last maar had ik bij vorige ook, kreeg pas echt kwaaltjes rond 5 6 weken misselijkheid en vooral bij de eerste was ik heeeeul erg snel geirriteerd vooral. Moest toen elke ochtend in de file en middag terug van werk. Kwam vaak genoeg huilend van frustratie thuis door de file.. haha hormonen zijn een vreselijk iets! Liefst botste ik ze allemaal aan de kant was echt erg... Zie wel een beetje op tegen evt. Misselijkheid en dan de drukte met 4 kids en drukbbedrijf enzo maar ja dat wisten ee van te voren he. hopelijk valt t mee!
Dat klinkt leuk! Voor ons de tweede. Ik heb, net als vorige keer, weinig tot geen klachten. Ben wel benieuwd, of ik misselijk ga worden. Ik besef het echt totaal niet, komt pas na de echo denk ik. Vorige keer had ik dat ook . Laatst is er een grote cyste in mijn linkereierstok ontdekt, dus ik ga morgen de gyneacoloog bellen. In overleg ga ik een verloskundige zoeken. Zo leuk allemaal weer!
Gefeliciteerd allemaal! Ik ben ook zwanger! Ik denk rond 3 okt uitgerekend. We hebben een zoontje uit 2014. Toen ben ik de hele zwangerschap heel misselijk geweest dus zie er nu wel een beetje tegenop...
Mag ik even zo vrij zijn om er een lijstje in te gooien? Vind ik persoonlijk wel leuk voor het overzicht Volgens mij heb ik iedereen er in staan, alleen niet jullie leeftijden. ♥ Zwanger ♥ nijntje81 - jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 1 oktober Doornroos - jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 3 oktober USAbaby - jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 4 oktober Daan3 - 25 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 5 oktober Jaleisha28 - jaar - derde kindje - uitgerekend op: 6 oktober ♥ Afspraken ♥
Gefeliciteerd allemaal!!! Ik wens dat de pukkies lekker blijven plakken!!! En m'n leeftijd? Lekker belangrijk 34