Ik heb het na lang nadenken toch gekocht en deze rond ben ik begonnen met het slikken van drie x per dag. Mijn man slikt ook drie x per dag. Een dag voor ei en op ei dag en na ei hebben we gesekst. Nu wacht ik mijn menstruatie van volgende week vrikdag af. Maar toch ben ik een beetje bang aangezien ik sinds 2 dagen lang rugpijn en stekenpijn heb (in begin viel het wel mee maar tot nu toe word alleen maar erger). 2 en 4 dagen geleden heb ik heel veel witte slijm verloren. Ik ben vandaag 5 dpo geworden. Dus ik vroeg me af of het echt werkt bij jullie toen jullie zwanger zijn/waren? Ik lees graag zowel negatieve als positieve ervaringen.
Hier helaas niet! Maar heb ook genoeg positieve verhalen gelezen! Baadt het niet, schaadt het niet toch! Succes en ik hoop op een positief resultaat voor je!
Ik ben er nu ook mee bezig op aanraden.van een vriendin. Zaterdag of.zondag mijn NOD. Ben benieuwd En idd, baadt het niet, dan.schaadt het niet. Slik ook dubbele dosis foliumzuur. Schijnt ook net iets beter te zijn.
Ik heb het een maand gebruikt, en mijn cyclus werd er veel langer van; wel 7 dagen! Helaas was ik ook niet zwanger, maar misschien moet je het dan iets langer gebruiken. Ik durf dat nu niet meer zo goed...
Ik heb tarwekiemolie gebruikt 2 per dag, maca tabletten 2 per dag en etos zwanger worden.. Daarbij dronk ik granaatappelsap en gebruikte ik ovulatietesten en pre seed glijmiddel.. Klinkt misschien stom en obsessief maar ik ben wel zwanger geworden
Ik heb het 5 maanden gebruikt en was niet zwanger. De zesde maand visolie genomen en toen was het wel raak
Tarwekiemolie helpt niet om je vruchtbaarder te maken, maar om een bevrucht eitje wat beter te laten innestelen, omdat het de doorbloeding bevorderd. Zonder tarwekiemolie heb ik 3 mk gehad en met geen 1 en ben ik nu zwanger van ons 2e kindje. Misschien is het toeval, maar ik geloof er wel in.
Bij mij heeft het helaas alleen maar tegen gewerkt heb het 2 mnd geslikt en 2 mdn extreem lange cyclussen. Weet je zeker dat je niet 2 dgn geleden je eisprong hebt gehad omdat je zoveel slijm verloor? heb je getempt of ovulatie testen gebruikt? hoop dat het werkt voor je maar ik neem het nooit meer.. overgens hoor ik ook weleens positieve verhalen
Hier heeft t ook niet gewerkt.. heb het 1 maand gebruikt, kreeg ineens een lange cyclus en t is eigelijk niet meer regelmatig geworden.
Hmm, 15 en 16 oktober heb ik een postieve ov testen in de handen. 17 oktober heb ik geen postieve ov testen meer. 18 oktober is mijn temp 4 graden gestegen. Voor ik testen had had ik ook een beetje slijm verloren en op die dagen ook een beetje.
Bij mij had het ook niet gewerkt 3 maanden geslikt. Mijn cyclus werd er 2 dagen langer van slikte wel 1 a2 pillen op een dag ervan. En toen ik er mee stopte werd me cyclus ineens heel erg lang 40 dagen..!
Bij mij heeft het helaas ook niet gewerkt. Inderdaad is mijn cyclus ook iets langer geworden (1 - 2 dagen). Ben er na 2 maanden weer mee gestopt. Maar heb ook positieve verhalen gelezen. Hopelijk voor jou over 1,5 week ook een positief resultaat
Hier de 3e maand aan de tarwekiem maar tot dus ver geen resultaat. Morgen NOD en als ik weer ongesteld wordt stop ik er ook mee.
Hier heeft het wel gewerkt denk ik. Twee maanden achter elkaar licht positieve testen en daarna alsnog ongesteld (1x op NOD en 1x net erna). Ik vermoedde dat de innesteling niet helemaal goed ging. Maand erna begonnen met tarwekiolie en nu 15 weken zwanger 😀.
Hier ook geen succes mee gehad... Lees er heel uiteenlopende ervaringen over! Hopelijk heb jij goede ervaringen