Ik had, dacht ik, een echt leren jasje gekocht maar nu zie ik dit op het etiket staan. Betekent dat dat alleen het body gedeelte leer is en de mouwen plastic? Ik zie of voel echt totaal geen verschil dus kan me haast niet voorstellen..en dan heb je echt 2 verschillende kwaliteiten in 1 jas of bedoelen ze misschien de voering vd mouwen? De jas kostte trouwens 260,- daar mag je wel voor verwachten dat alles leer is toch?
Is de voering in de mouwen anders dan die van de binnenkant van de jas. Lijkt mij het meest logisch dat de voering in de armen polyester is en die op de borst er rug dan linnen. De mouwen zelf polyester op een lederen jasje klinkt niet logisch. Helemaal omdat je geen verschil in materiaal voelt en ziet. Je kunt het testen met een vlammetje maar ja als het wel polyester is dan heb je gelijk je jasje verpest.
Nee raar hé! Voering ziet er exact zelfde uit in mouw... Ik vind het echt vreemd! Als het polyester buitenkant is dan wil ik het niet, gaat snel stuk, gelukkig kan het nog terug.
Ruik eens aan de buitenkant van de mouwen. Je ruikt het als het van leer is. Ruikt het anders of hetzelfde als de body? Ik kan me niet voorstellen dat de mouwen van polyester zijn als ze niet te onderscheiden zijn van de body. Lijkt mij om de voering van de mouwen te gaan.
Ja Ik vind het ook onlogisch.. de hele kamer ruikt momenteel naar leer dus kan dat nu niet onderscheiden
Ja daar staat gewoon leer maar ik ging toch even kijken op het etiket omdat ik m zo extreem zacht vind aanvoelen https://m.aboutyou.nl/p/apple-of-eden/tussenjas-browny-4710775
Ik zou even naar buiten lopen met de jas en dan ruiken. Zo te lezen zijn de mouwen niet van leer en voor dat geld zou ik het echt terug brengen.
Er staat dat de jas licht gevoerd is. Ik denk dat de voering ook polyester is en dat er daarom 2x polyester staat, het is op het label wel vreemd omschreven, maar dat is wel vaker zo. Ik kan me echt niet voorstellen dat de mouwen niet van leer zijn, maar ik zou zelf denk ik contact opnemen met de klantenservice als je de jas wel mooi/fijn vindt.
Heel apart. Ik heb nog nooit een jas gezien van leer die dit etiket heeft. Ik kan me ook niet voorstellen dat de mouwen niet van leer zijn. Zou echt wel heel vreemd zijn. Ik ben het met @MamavanLieverd eens...ik zou contact opnemen met de klantenservice.
Denk dan de gewone voering en voering van de armen apart omschreven staan. -edit- foto nog keer bekeken gaat absoluut om de binnenkant van de jas. Buitenkant is 100% leer