Ik vind het top dat je katten niet naar buiten mogen! Schijten ze tenminste niet andermans tuin vol Mijn zoontje wil nu ook ineens een egel (en een ringstaart maki), morgen maar even kopen(grapje)!
Nou mijn katten gaan dus ook niet naar buiten, en zijn allebei geholpen (kater en poes). Los van de overlast die andere mensen kunnen krijgen van je katten moet je dat zelf ook niet willen met meer kans op ziektes en ruzies (met daarbijbehorende wondjes en weet ik het wat). Met hun jachtinstinct is ook niets mis want ze gaan gewoon achter de spinnen en vliegjes aan in huis. Scheelt mij weer. Ik heb ze overigens vaker meegenomen naar ons balkon, die is heel groot, maar dat durven ze gewoon niet. Naar buiten dus. Daarom vond ik het ook een beetje een raar gezegde dat dat zielig zou zijn.
Mijn poes komt ook niet buiten. Woon in een flat dus zou niet weten hoe ze weer naar binnen komt. Daarbij wil ik niet eens dat ze naar buiten gaat. Wie weet wat er dan met haar gebeurd. En ze jaagt hierbinnen genoeg op vliegen en op haar speelgoed muis
Mijn katten komen tegenwoordig wel buiten. Ze worden anders echt ongelukkig. nou dan hebben anderen daar maar last van. Ik heb vind weer wat van de keiharde muziek die vaak door het huizenblok schettert en de buurvrouw met dr sigaretten… zo is er altijd wel wat. Maar daar ga ik niet over. Leven en laten leven toch?
Ze hebben hier wel een ren voor de deur (in de achtertuin). Zo'n 6m2 denk ik. Gaan ze af en toe even kijken, liggen er soms een half uurtje en komen dan weer naar binnen omdat ze het zat zijn