Ik zat er over te denken om, als mijn huidige voorraad op is, van etos zwanger worden over te stappen op davitamon fem natal. Heeft iemand ervaring met dit product?
In principe kun je elke vitaminepil voor zwangeren slikken. Ikzelf gebruik degene van het Kruidvat-merk. De meeste merken moet je namelijk 2 of 3 keer per dag slikken en dat vind ik vervelend. En Kruidvat-merk is gewoon 1 keer daags slikken. Het belangrijkste is dat er 200% foliumzuur in verwerkt is. En geen vitamine A, dat mag je namelijk alleen in beperkte mate hebben als je zwanger bent.
Ik had ook een vraagje over dit onderwerp; wij willen in november-december voor het echie gaan, ik ben nu af de pil maar we vrijen veilig. In december is ons huisje af en dan wonen we dus officieel samen. Het is dus nog zo'n 9 maanden voor we gaan beginnen. Maar doe ik er al goed aan nu al bijkomende vitamientjes te nemen, al is het maar om de twee dagen ofzo, of is dat te vroeg?
Ze zeggen dat zodra er de mogelijkheid is dat je zwanger kan raken, het beter om foliumzuur te slikken. Nu gebruiken jullie dan wel condooms, maar dat is niet 100% veilig. Voor het geval dat, zou ik toch in ieder geval foliumzuur gaan slikken. Je moet dit in ieder geval vanaf 4 weken voor de bevruchting gaan slikken, dus de maand voor jullie ervoor willen gaan. Het kan geen kwaad om het langer te slikken, dus wat dat betreft kun je er nu al mee beginnen. Ik zou zelf pas vitaminepillen gaan slikken als je straks zwanger bent, maar die foliumzuur is wel belangrijk en gewoon in aparte pillen te verkrijgen. Groetjes Saskia
hoeveel kost foliumzuur? en voor de mannen hun zwemmers hebben ze nu ook al vitamintjes heb ik gisteren gekregen van mijn gyn morgen moet mijn ventje met zijn zwemmers