hoi hoi, als ik ongi word reken ik die dag zowel als laatste dag van mijn cyclus als de eerste. dus ik ben vandaag op de 28ste dag ongi geworden en denk dus aan de cyclus van 28 dagen, maar vandaag is ook weer dag 1. klopt dit of is mijn cyclus dan 27 dagen geweest? groetjes marieke
Is helemaal geen stomme vraag hoor volgens mij zit je dan gewoon op 28 dagen hoor meis want je bent op de 28e dag ongie geworden zei je. En dan tel je ook weer vanaf vandaag als dag 1. Liefs Noesje
De dag dat je ongesteld word is de eerste dag van je cyclus en niet ook nog eens de laatste. Dus als je de 28ste dag ongesteld wordt is dat dus dag 1 en niet dag 28. Je hebt dan dus een cyclus van 27 dagen. Hoop dat je nu weer uit de war bent
Okey, nou dan heb ik dus ook al bijna 2 jaar mijn cyclus verkeerd volgens jullie, maar volgens mijn VK is het 28 want zij zei tegen me, als je op dag 28 ongie wordt en die telt als dag 1, is het een cyclus van 28 dagen. liefs Noes
ik ben dus niet de enige die die (wel of geen) fout maakt, dat scheelt! maar nu weten we het nog niet zeker. ik ga gewoon uit van 27 dagen denk ik, anders tel je een dag dubbel. en sowieso werd ik vanochtend vroeg ongi dus dat vind ik geen 28ste dag.
whaha....maar als je hem uit rekend op die banners dan komt er wel de goede dag te staan.....ben blond dus ik weet het echt nie tmeer....maakt dat dan zoveel uit.....logisch nadenken is erg moeilijk blijkt...
Ik weet ook niet beter als dat je de eerste dag van je menstruatie moet zien als dag 1 van je nieuwe cyclus en dat de dag ervoor dus de laatste is van je vorige cyclus... Dus precies zoals Pila79 zegt!
Dan zou ik het toch nog maar eens gaan navragen bij de VK, of misschien aan een andere in de praktijk . Want 1 dag kan niet de eerste en laatste dag van je cyclus zijn! En de dag dat je ongesteld wordt (moet geloof ik wel voor 6 uur 's avonds zijn, anders telt i niet, maar weet ff niet meer waar ik dat gelezen heb) is de eerste dag. Als een kalendermaand 30 dagen heeft is het op de 1e van de volgende maand toch ook niet ook nog eens de 31ste
Nu wordt ik helemaal gek hoor haha Ik word altijd op woendsag ongie. En op een kalendermaand kan dat niet nee dat de 1e van de maand ook de 31e is. Maar ik wordt altijd pas s'avonds ongesteld op de 28e dag. Ik ben nu helemaal in de war