een ei vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mounia, 22 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    heeey allemaal

ik kan weer eens niet slapen,en zat een beetje te denken en vroeg mij af als je je ei hebt gehad,is het dan zo dat je standaard na 14 dagen ongi word,of was het nou andersom?dat je als je ongi word je 14 dagen erna je ei hebt?of is het allebei niet zo,en dus bij iedereen verschillend?
    hopelijk kan iemand me antwoord geven,alvast bedankt!

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De luteale fase (tijd tussen eisprong en ongi, dus in die volgorde) kan varieren tussen de 10 en 18 dagen. Na je ei word je dus na 10 tot 18 dagen ongesteld.

Je hebt niet standaard 14 dagen na je ongi je ei, dat kan bij iedereen weer verschillen. De een heeft heel vroeg een eisprong, de ander heel laat. Vandaar dat ook niet iedereen dezelfde cycluslengte heeft. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is. ;)

Groetjes,
    Jippie

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik ben 11 dagen na mn ei ongesteld geworden, het is geloof ik wel meestal 14 maar kan dus een paar dagen verschillen.

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jippie, dat is het antwoord waar ik naar zoek!

Ik heb 5 november duidelijk mijn eisprong gevoeld en dacht ook dat je na 14 dagen ongi zou moeten worden. Toen ik zondag bij het afvegen wat bruin slijm zag zitten dacht ik dat ik ongi zou worden (ook al heb ik totaal geen ongigevoel). Maar nu weet ik dat het dus nog kan komen, of niet :D

We shall see!

Thanks!

5. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    dank jullie wel voor jullie antwoorden,want was even in de war hoe het ook alweer zat haha

Deel Deze Pagina