grrrr. het word nu wel heel raar hoor....... 7 november ongesteld geworden en normaal heb ik een cyclus van 28 dagen. maar deze keer heeft mijn lich. bedacht om er nog een menstruatie tegen aan te gooien en wel te verstaan de 17 de iemand een idee hoe dit kan? ben al 1,5 jaar proberen zwanger te raken. durf nog niet zo naar de ha groetjes, ellen
Misschien een ovulatie bloeding? Heb ik nu ook al vijf dagen last van, gewoon iets roze en alleen bij afvegen! Succes!
idd misschien een ovulatiebloeding want een cyclus van 10 dagen zou wel heel kort zijn en anders misschien toch eens langs de ha gaan meid anderhalf jaar is toch al een tijdje na 1 jaar mag je al naar de ha als je zelf wilt dan he veel succes
het was wel meer dan een beetje bloed met afvegen. wel wat voor nodig zeg maar het is nu ook al weer gestopt al met al 4 dagen ik weet het niet meer. misschien een domme vraag maar wat is een ovulatiebloeding? groetjes, ellen
het was wel meer dan een beetje bloed met afvegen. wel wat voor nodig zeg maar het is nu ook al weer gestopt al met al 4 dagen ik weet het niet meer. misschien een domme vraag maar wat is een ovulatiebloeding? groetjes, ellen
he Djen, een ovulatiebloeding is dat er bij de eisprong wat bloedverlies is. Niet alle vrouwen hebben er last van. Het duurt meestal niet langer dan 1-2 dagen (heb ik ergens gelezen). Ik heb het wel, 1 dag wat bloedverlies gehad rond de eisprong... Margot
ik ook niet, maar dan duurt het toch geen 4 dagen? of kan dat ook? bedankt voor de reacties in ieder geval. 5 december kan ik testen dus dat ga ik zeker doen hoewel ik gok dat het ook deze keer nega zal zijn maar goed we zien wel weer. en dan maar eens naar de ha. groetjes, ellen