Hahaha, alles tegelijk he, wij vrouwen kunnen dat wel Ik hoop dat het allemaal goed verloopt meis, het zou wel heel erg tof zijn. Het zal keihard werken zijn maar dit is iets wat je echt leuk vind dus laat dat bootje dan niet voorbij varen! Enne inrichten naar eigen smaak....ik zou het wel weten !! Enne , je zou eventueel eens op marktplaats kunnen kijken als het zover is, daar bieden ze vaak mooie spulletjes aan van kapperszaken die of niet lopen of van interieur veranderen. Ik duim voor je dat je én zwanger bent én dat het een groot succes gaat worden!
Prettige vakantie als ik je niet meer zie. Enne wees er niet teveel mee bezig in je vakantie. Kom tot rust misschien heb je dat wel hard nodig voor de komende maanden
Ja klopt... ik ga lekker genieten van mijn vakantie. Ik heb gelukkig geen laptop, dus even rust. Lekker bijkomen en daarna keihard starten...
ik wens je alle succes, heb je dan eigelijk tijd om te gaan zwangeren nu? je wilt toch de zaak tot een succes maken? en aan de andere kant blijft beetje eng allemaal. hoop dat deze man het allemaal zeer goed met je meent. succes. liek.
Laat in ieder geval alles goed opstellen in een uitgebreid contract. Ik zou ook het geld er aan uitgeven om het door een arbeidsrechtadvocaat na te laten kijken. Meestal kun je hier wel een vast bedrag voor afspreken, bijvoorbeeld 100 euro. Is wel 100 euro, maar het kan je een hoop problemen schelen. En het is wellicht verstandig om een rechtsbijstandsverekering af te sluiten. Je hebt tenslotte toch heel wat verantwoordelijkheid.
Ik heb op een advocatenkantoor gewerkt. Als hij/zij alleen een contract door hoeft te lezen, is hij daar geen half uur mee bezig. Waar ik tot september heb gewerkt was het uurtarief 140 euro. Een half uur zou dus 70 euro zijn. Ik moest zelf ook de declaraties erbij maken, dus ik weet dat er regelmatig afspraken worden gemaakt voor het schrijven van een brief of het checken van een contract, voor 100 euro.