Ooh meis... Wat vreselijk! Ik heb gister de kinderwagen gekregen en moest gewoon huilen bij het idee dat ons meisje daarin komt te liggen... Ik kan me alleen maar inbeelden hoe vreselijk deze teleurstelling moet zijn. Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit grote verlies! Liefs, Sam
Echt heel erg vreselijk..ik heb je verhalen gelezen, heb er bij zitten huilen..zo onwerkelijk..echt verschrikkelijk..ik wil je heel echt heel veel sterkte wensen met dit verlies.. liefs liz
nee dit kan niet.. ! tranen in mijn ogen , waarom ! waarom is deze wereld zo oneerlijk! jullie hadden het zo verdient, een mooi wonder in jullie armen , ik wens jullie veel sterkte toe.. !!
Tranen in mijn ogen meid...........heeeeel heeeeeel veel sterkte in de moeilijke tijd die voor julle ligt! En iid "gelukkig" heb je je dochter waarvoor je wel door moet......maar oh wat moeilijk!!!!
Ach petra wat een verdriet! Heel veel sterkte voor jullie allebei. Wat een uitslag....wat kan het leven toch oneerlijk zijn! Liefs
Lieve Petra, Ontzettend veel sterkte de komende tijd. Ik kan me niet eens voorstellen hoeveel verdriet jullie moeten hebben. Heel veel kracht toegewenst. Ik hoop dat jullie bij elkaar de steun kunnen vinden die jullie zo hard nodig hebben. Hou jullie vast aan de gedachte dat jullie kleine meid een engeltje wordt die altijd bij jullie zal zijn en over jullie zal waken. Sterkte!!!!
Weet ook niet wat ik zeggen moet, denk aan jullie de komende tijd en wens jullie ontzettend veel sterkte! *hug*