Hallo!!!! Wij hadden vandaag onze 20 weken echo en gelukkig was alles goed. Nu wilden we niet weten wat het geslacht is, maar je gaat toch stiekem zitten opletten of je wat ziet. Achteraf dachten we beiden gezien te hebben dat het een meisje wordt. En dat terwijl ik er heilig van overtuigd was dat het een jongen zou worden. Hoe duidelijk is het voor een leek te zien wat het wordt??? Of lijkt het heel erg op elkaar?
bij een meisje zie je duidelijk streepjes of een boontje(clitoris) bij een jongen zie je dus ook duidelijk de balzak en zijn piemeltje.. ik weet niet wat je dacht te zien? Maar het verschil zie je duidelijk...
Ik moet zeggen dat ik echt niet zag wat ze in beeld nam. Ik dacht namelijk echt dat we een jongen zouden krijgen, en toen ik iets (blijkbaar de navelstreng ) zag, en vroeg of het een jongen werd, nam ze de schaamlipjes in beeld en zei; neehoor het word geen jongen! Je ziet bij ons duidelijk 3 streepjes = schaamlipjes. Maar als je aangegeven hebt het niet te willen weten dan doen ze als het goed is hun best om het niet in beeld te krijgen.
En nu wil ik het zoooooooooo graag weten!!!!! Maar mijn man wil het niet weten. Ben bijna in staat om op te bellen om het alsnog te vragen, hihi.
Wij konden het bij ons zoontje duidelijk zien, die ging gewoon lekker met zijn piemeltje door het beeld heen zwaaien!!! hahaha, we lagen alledrie dubbel van het lachen. Morgen gaan we ukkie nummer 2 bekijken, ben benieuwd of het nu weer zo duidelijk zal zijn! hihi!
hier ook een jongentje, en daar kon je echt niet omheen, geen twijfel mogelijk.. en dat bij 16 weken! ook als we het niet hadden geweten hadden we het gezien.. bij een zijaanzicht was dit
Wij krijgen ons tweede meisje. Bij de 16 en 19 weken echo (loop bij de gyn) kon ik het zelf nog niet zien maar bij de 20-weken echo lag ze zo met haar beentjes open dat het wel HEEL duidelijk was.....
Toen het geslacht eenmaal in beeld was kon je er niet omheen. We zagen heel duidelijk een piemeltje en balletjes. Natuurlijk zou in jouw geval het piemeltje tussen de beentjes hebben kunnen zitten
ik had de 27e de 20 weken echo ik dacht duidelijk een jongen te zien maar de gyn. durfde het niet te zeggen of het een jongen of meisje is! volgende week gaat ze weer kijken mischien dan meer duidelijkheid raar dat het met 20 weken niet overduidelijk is te zien! is het al eens bij iemand gebeurt dat ze het verkeert hadden dat het ander geslacht bleek te zijn? kan me dat eigenlijk niet voorstellen
Hier jammer genoeg niet zo duidelijk hoor! Op 16-19-21-24 weken echo's gehad (2pretecho's) en telkens met het rugje naar ons toe... extra moeilijk dus, we zien telkens alleen een zwelling, maar geen piemeltje... Volgens de pret is het een jongen maar de gyn zegt een meisje omdat het 'lipjes' zijn in 2 stukken en een balzak is 1 stuk... Ik denk bij ons dus ook een meisje, tis precies een mosseltje Maar volgende week toch nog een pret inplannen denk ik haha
En hier een echo van het geslacht... het wordt een MEISJE... je ziet de schaamlipjes links in het midden Eindelijk, na 25 weken duidelijkheid!!! __________________