Aangezien onze jongste net 14 maanden is hadden we zoiets we doen het even een tijdje veilig ( condoom )... maar ik voelde me een beetje raar de laaste paar dagen ....dus toch getest en dit is het resultaat ..... behoorlijk positief hihi ....ondanks dat we er niet op gerekend hebben ...gaat mijn moederhart toch zeker weer sneller kloppen hoor ......ben zo blij !!
Van harte gefeliciteerd! Zwanger geworden ondanks de condoom? Dat is een leuk verhaal om later je kindje te vertellen
nou meiden waarschijnlijk zit het niet goed ..... ik heb vannacht een flinke bloeding gehad en ben er dus niet gerust op net gebeld met de vk en mag vandaag om 12:15 voor een eerste echo komen om te kijken in hoever het mischien niet goed zit pffffff dus nu 2 uur wachten nagelbijtend achter de pc
Gelukkig een beetje goed nieuws gekregen .... er was een vruchtje te zien met hartactiviteit nog wel traag maar volgens de vk passend bij 6+4 mocht ik geen bloeding meer krijgen ziet het er goed uit over 2 weken weer terug voor een echo dus blijft nog wel even spannend .....maar ben al erg blij met dat wat ik gezien heb !
Top nieuws! Heb zelf weken gebloed, bleek er een hematoom naast de vruchtzak te zitten. Kindje zit ee gelukkig nog steeds!