Hallo aanstaande mama's!

Discussion in 'Even voorstellen' started by Rani26, Feb 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rani26

Rani26 Nieuw lid

Feb 9, 2009
    4
    0
    0
    Lieve members van deze forum,

Ik zal mezelf in het kort even voorstellen.
    Ik ben 26 jaar, ik werk fulltime.
    Ik ben op dit moment bezig met mijn tweede zwangerschap. Ik ben in november gestopt met de pil.
    Ik heb in 2007 mijn kind verloren aan wiegendood. Hij was 3 maanden oud en is in zijn slaap overleden.
    Ik heb het hier heel erg moeilijk meegehad. En ik heb veel tijd nodig gehad om het een eigen plaatsje te geven,

Toen ik zwanger was van mijn eerste kind, kwam ik ook op deze forum, maar ik weet niet meer met welke gebruikersnaam. Daarom heb ik maar een nieuwe aangemaakt. Ik ben heel erg angstig, ik weet niet wat mij te wachten staat. En ik durf eigenlijk niet meer zwanger te worden. Ik ben bang om mijn kind weer kwijt te raken. Dan denk ik dat het beter is dat k helemaal niet zwanger wordt. Maar de drang naar een baby neemt met de maanden toe.

Ik spreek jullie wel op het forum.

Groetjes,
    R.

2. HelenP

HelenP Nieuw lid

Feb 7, 2009
    4
    0
    0
    Communicatie Manager
    Leeuwarden
    Hoi R.,

Ik snap dat je erg angstig bent na wat jullie overkomen is! Vreselijk natuurlijk en dat gaat ook niet meer uit je leven weg; dat maakt je natuurlijk dubbel angstig nu! Misschien overbodig om te zeggen, maar het is bij een 2e natuurlijk niet zeker dat jullie hetzelfde overkomt. Snap wel dat je angst hiervoor groot is. Probeer het positieve eruit te halen en te kijken naar de toekomst! Natuurlijk hoop ik dat alles mee zal vallen en dat je zonder teveel angst zwanger raakt en er dan toch kan van genieten.

Heel veel succes en sterkte! En wil je je hart luchten; ik denk dat dit o.a. de perfecte plaats is om dit te doen.

Groetjes,
    Helen

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant