Steekjes in borsten

Discussion in 'Zwanger worden' started by eline23, Nov 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eline23

eline23 Niet meer actief

Ik zit denk ik nu zon dag of 5/6 na mn eisprong.
    Sinds gister heb ik last van erge steken in mn borsten,deze steken gaan helemaal door mijn tepel heen en doen erg pijn.
    Wat ik ook in mn andere topic al schreef over mn temperatuur is dat hij na 2 dagen een temperatuur dipje te hebben gehad, hij vanochtend weer is gestegen :).

Zijn er meer die dit zo hebben gehad? en zou het een teken van een mogelijke zwangerschap kunnen zijn? Denk zelf dat het daar nog te vroeg voor is maar weet het niet zeker.

2. eline23

eline23 Niet meer actief

3. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Ik had altijd erg last van mijn borsten rond de ovulatie, ook deze steken waar je het over hebt. Nu al twee maanden niks, heel raar!
    Heb t aan mn dokter gevraagd en die zei dat t waarschijnlijk groeiend melkklierweefsel is. Of jouw klachten direct samenhangen met zwanger zijn of niet weet ik niet! Heb de laatste dagen zoveel info gelezen dat alles wel een voorteken of juist niet kan zijn:p

4. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik heb na de eisprong ook last van mijn borsten, helaas was het niet een voorteken van een zwangerschap.

5. Jaenne

Jaenne Actief lid

Nov 14, 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit altijd en paar dagen na mijn eisprong tot voor mijn nod..
    De keren dat ik zwanger bleek te zijn kreeg ik ook duidelijke aders op mn borsten en wat donkerdere tepels.

De steekjes alleen hoeven dus niet zo veel te betekenen, maar als jij het normaal niet hebt kan het natuurlijk wel iets zijn!

Laten we het hopen ;):)

Share This Page