hee wilde even vragen wanneer je een pretecho kan late maken me verlosk zei da ht met 18weken wel kan..alleen kijken ze dan nie na eventuele afwijkingen... en wil da zoo graag haha ik kan ni wachte om te weteh wa het word hop dat jullie me iets mee kunnen vertelle
ik had bij de goudengids gekeken voor een echo bij mij in de buurt. En de meeste hebben een site. Ik had een echo gemaakt met 31 weken. ze keken wel naar de baby of hij goed groeit. Of hij niet ahcter loopt met de groei en dan naar het geslacht. Je krijgt ook nog een foto erbij.
ja okee ma k wil hem graag met 18weken doen vandaar... en anders doe ik gwoon de goedkopere en dan ook de 20wkn haha.. die krijg je toch vergoed.
je kan de echo doen wanneer je wilt. Daar is geen vaste week voor. maar ik had de echo met 31 weken gedaan.
Je kan met 18 weken alleen geslachtsbepaling doen voor ongeveer 35 of 40 euro. Is op elke plaats anders. Of je kunt ook vanaf week 17 al een pretecho maken. Dit duurt ruim een hamf uur.. waarin jullie naar jullie baby kijken, hoe hij zwemt.. geslacht zien.. en foto's en dvd meekrijgen. Kunnen jullie hem thuis ook aan de familie laten zien.
okeee haha ja ik wistd a wel ma de goedkoopste is 35euro... en krijg je geen dvd en foto's..ma wel geslcht en k ben zoo benieuwd haha.. drom wil ik hem ok graag laten doen en later nog eens een keer.. met die dvd iid
jaa okee haha.. k wilde bellen ma kan nu ff niet maar is het zo dat het vanaf 18weken pas geslachtbepaaling kan?of ook met 17weken?
De meeste echobureaus zeggen vanaf 17 weken. Heb er ook 2 gezien die dat vanaf 16 weken doen.. Maar zelf zou ik het met 17 weken doen minimaal. Voor jou nog een paar daagjes!
okee dankje wel ik heb me tel en naam 8ter gelaten in de voicemail hopen da ze me even trug belt anders bel ik gewoon weer ahaah
Leuk man, ben benieuwd! En ben ook heel blij voor jou. Ik kan niet wachten tot ik weet wat ik krijg..