Hey hallo, Ik wil zo een dvd regelen waar bij je gewoon voor de buis wat oefingen doet voor spieren en conditie. Het ontbreekt mij aan tijd en zin om de deur uit te gaan voor sporten dus wil wat voor de tv doen. Wie ken wat goeds? Spiergroepen trainen ed en beetje afvallen/conditie...roep maar. Ben alleen geen dans type dus dat is niets. Wie heeft er ervaring mee, wie weet leuke goede dvd's. Liefst met 2 programma's ; 1 voor normaal, en 1 verkorte versie voor momenten met haast en weinig tijd. Bedankt alvast!!!
tja, ik vind dta van pilates echt goed. Je doet neit veel (bv maar 6 sit-ups ipv 30) maar op de een of andere manier werkt het goed (je doet het denk ik veel bewuster?) Er zijn langere dingen van, maar ik deed de 20 minuten versie. alles gedaan en zo klaar.
Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik voorbij tellsell zap zie ik wel eens Zumba. Dat vind ik er toch zo leuk en gezellig uitzien. Lekker gek dansen en volgens hen val je er nog lekker van af ook.
billy's bootcamp misschien? dat is echt goed knallen! en ze hebben verschillende dvd's zelf vind ik zumba leuk, maar je zegt geen danstype te zijn, dus is dat niks voor je denk ik
Jammer dat ts geen danstype is, want zumba is tof! Ben gisteren voor de eerste keer les gaan volgen en denk erover om de dvd's te bestellen. Zou dat alleen via internet gaan of vind je die ook al in de winkel? 't Is misschien wat duurder, maar een hometrainer of crosstrainer is ook altijd tof om te doen thuis. Zorg dat je een tv in de buurt hebt, zet een tof programma op en de tijd vliegt zonder dat je beseft dat je aan't sporten bent! edit: ik zie dat je echt op zoek bent naar een dvd. Daar kan ik helaas niet bij helpen, heb er geen ervaring mee...
Bootcamp is volgens mij best heftig als je net begint met sporten. Ik heb een poos terug ook voor dvd's gekeken en kwam toen uiteindelijk uit op de Work out dvd's van Claudia Schiffer. Ze waren maar 5 of 6 euro per stuk dus als het niets is, is het ook niet heel erg zonde van je geld. Persoonlijke pluspunten aan deze dvd: degelijke warming up, gemakkelijke oefeningen, je werkt vooral aan het opbouwen van spiermassa ipv het verbranden van vet. Op bol.com kun je hem bestellen! Suc6!