gyno-daktarin

Discussie in 'Gezondheid' gestart door tinke, 11 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinke

tinke Actief lid

25 jul 2008
    170
    0
    0
    Abcoude
    Dames,

Ik heb een pilletje gyno-daktarin, dat je vaginaal moet inbrengen, gekregen van huisarts, omdat ik vermoedelijk schimmelinfectie heb. Gisteren ingedaan, vanochtend heel erg misselijk. Nou ben ik dus bang dat ik per ongeluk een beetje van dat spul in mijn mond heb gekregen ofzo, terwijl ik 21 weekjes zwanger ben. Vraag me niet hoe. Ik natuurlijk als de dood dat dat niet goed is voor ons kleintje. Hartje geluisterd, prima te horen, maar dan denk ik alweer dat hartslag anders is. Verder gisteravond, na inbrengen van pil kindje niet meer gevoeld, terwijl ik haar eigenlijk altijd 's avonds wel voel (oke, niet altijd, maar echt heel vaak wel)
    Wat kan een mens zich gek laten maken he.
    Zou het nou kwaad kunnen?

2. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Ik heb ff snel voor je gekeken in de boeken (ben apothekersassistente) en die gyno-daktarin kan echt geen kwaad hoor :D (ook al zou je het evt. in je mond hebben gekregen, wat overigens onmogelijk is, want het eitje is van gelatine en daar zit geen werkzame stof in verwerkt, die gelatinelaag lost in je vagina pas op en dan komt de werkzame stof er pas uit ;)). Dus no worry's :D

Ik snap je wel hoor, ik maak me ook snel zorgen over de kleine als ik haar even niet gevoeld heb ;)

3. tinke

tinke Actief lid

25 jul 2008
    170
    0
    0
    Abcoude
    Nou ja, dat spul in dat eitje lekte bij mij als een gek. Echt langs mijn benen en ik was bang dat ik er in mijn slaap tegen was gekomen met mijn vingers, bij mijn benen en dat ik 's ochtends toen ik wakker werd mijn handen onbewust in mijn mond heb gedaan, ofzo. Ja, je gaat echt de raarste scenario's bedenken he..

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Daarnaast is Daktarin ook in gel vorm verkrijgbaar en dan moet het juist in de mond ;)

Mijn zoontje heeft spruw en die heeft die gel ;) en ook de creme die ik op mijn borsten smeer kan geen kwaad voor hem dus denk dat het ook bij jouw buikbeebje geen kwaad kan hoor ;)

5. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

je wordt niet misselijk van daktarin, dus is denk ik gewoon toeval...

Deel Deze Pagina