Ja sorry meid, het zal aan het tijdstip liggen, maar ik visualiserde me ineens zo'n baby met een kwakje op z'n kop........erg he?
hahahahaha..... dat beeld kreeg ik ook door jouw antwoorden.... ooohhhh wat heeft de baby veel haar.... en wat zit daar op zn hoofd... mouse? (p.s. jij bent ook nog laat hier zeg....gezellig)
ff off topic... heel herkenbaar.... al vanaf het begin van de zwangerschap lag ik gewoon wakker.... en nu wil ik niet meer naar bed omdat ik toch niet kan liggen, laat staan slapen! .....
De meeste sapjes worden verdund zover ik weet niet alle.. maar veel wel.. En je moet veeeeeeeeeeeel drinken wil t invloed hebben. plus ze zeggen dat kenine kan veroorzaken dat de baby in het vruchtwater poept? ( als t over kenine ging dan, kan me zoiets herinneren)
Om hoeveel kinine zou het gaan? Hoeveel zit er in een ananashart en hoe vaak eet je dat nou? Kan ik kinine gebruiken als ik zwanger ben of wil worden? Gebruikt u kinine bij een malaria-aanval. Deze aandoening is een groot risico voor de ongeboren baby. Hoewel kinine in de hoge dosering ook een klein risico voor het kind heeft, weegt dit risico meestal niet op tegen het risico van de aandoening. U kunt kinine daarom bij een malaria-aanval gebruiken tijdens de zwangerschap. Gebruikt u kinine tegen nachtelijke beenspierkrampen? Gebruik kinine NIET als u zwanger bent of wilt worden. Het kan schadelijk zijn voor het kind. Meld het in ieder geval aan uw arts zodra u zwanger bent of binnenkort wilt worden. Zwangerschap/Lactatie Uit waarnemingen bij de mens zijn aanwijzingen verkregen dat de stof schadelijk kan zijn voor de zwangerschap. In hoge doses kan kinine abortief werken. Desondanks dient gebruik tijdens zwangerschap bij de behandeling van chloroquineresistente malaria falciparum niet te worden onthouden.
Inderdaad, aan het einde van de zwangerschap en het gaat om het hart. Maareuh, neem nooit de Wikipedia voor waarheid aan. Iedere janlul kan er schrijven. Neem er altijd nog een andere, betrouwbaardere bron bij. Zeker als het om iets medisch gaat. Maar goed, de tweede bron die je gebruikte zegt het ook... dat maakt de kans groter dat het klopt
En de conclusie is.... je kan gewoon ananas eten en ananassap drinken tijdens je zwangerschap. Niets aan de hand
heb ook eigenlijk nog nooit gehoord dat dat mogelijk is wel dat de weeën erdoor opgewekt kunnen worden
Helaas... Ik at tijdens mijn vorige zwangerschap zo'n 3 à 4 ananassen per week (hoezo verslaving?) en Simon is pas met 42 weken geboren... Ook 2x gestript, met 41.1 en 41.5 weken, geen resultaat. Je kindje komt als-ie er klaar voor is!
Hier heeft verse ananas niet voor een miskraam maar ook niet voor weeen gezorgt. Ik heb drie kids en bij alle drie veel, heel veel, ananas gegeten en nu nog.