Van welke muziek houdt jullie baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moontje2008, 26 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hoi!

Nou, wij hebben hier echt een muziekliefhebber thuis.. speeldoosjes? Nee hoor, da's geen echte muziek..

Het liefst wil ze op mijn schouder hangen en luisteren naar Timbaland en justin Timberlake :D Mijn vriend heeft geweldige foto's gemaakt, ze kijkt zo gelukzalig terwijl ik daar half loop te housen..

Wel grappig, luisterde die cd ook telkens toen ze nog in mijn buik zat. Pianomuziek is ook goed, vooral Adele.. Echt zo gek als een deur!

Welke muziek vinden jullie kleintjes leuk? Of is die van mij een beetje vreemd?

x

2. Ik luisterde tijdens mn zwangerschap altijd Papa Roach (= Hardrock / Metal), en als ik dat nu aanzet gaat Damien altijd 'meezingen'.
    Van die schattige schreeuwtjes, zooo lief :D

Hij is sowieso stapelgek op geluidjes. Als ie ligt te huilen en je geeft 'm een speeltje wat een muziekje maakt is het meteen over!

Alleen zo jammer dat ie het besef nog niet heeft om zelf het knopje in te drukken; dat mag mama elke keer doen :p

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier maakt het niet uit, als het maar muziek is.. Dus netjes de bibaboerderij liedjes, papa's hard-rock herrie, of klasieke muziek.. Hij vind het heerlijk om naar te luisteren of op te dansen..

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hier geen voorkeur, als madam maar aandacht krijgt :D

5. Anasthesie

Anasthesie Actief lid

17 jul 2009
    239
    0
    0
    Brabant
    Ooooo, hier ook een liehebbertje! :D

Toen ze heel jong was, moesten we haar in slaap wiegen, en het beste lukte het met een CD van Alejandro Sanz - precies degene die ik heel graag tijdens mijn zwangerschaap naar luisterde!

Nu zijn we naar flamenco overgestapt (ik danste t/m 8 maanden zwangerschaap) - muziek en klappen vindt ze schitterend (6 maanden is Lisa nu - kan geen banner bijzetten, jammer!). Dus een danseresje groeit hier op ;)

6. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Poesje Miauw, gezongen door mama!

7. Haha, die cd gaat in ieder geval nooit stuk! :D

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Als papa en mama zingen! (volgens mij ligt ie gewoon helemaal in de deuk dat ze zich met z'n tweeen zo aan het aanstellen zijn ;) )

9. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Van alle muziekjes die ik tijdens mijn zwangerschap veel heb gedraaid, wordt Duke helemaal rustig: Markus Schulz, Gabriel&Dresden, maar ook Alanis Morissette, Robbie Williams, Michael Jackson, Nelly Furtado, Milow enz. :DTis een echte trance/dance/house baby met een voorliefde voor zachte, zwoele stemmen. Maar keiharde Rock vindt hij ook wel leuk!

10. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

hahaha klasiek hier... En zelf hou ik wel van pop en death metal. hihihihi

11. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mijn kids willen alleen maar hardcore luisteren ze zetten sochtends zelf de sterio al aan en drukken op play zit altijd standaart een hardcore cd in

12. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Guus Meeuwis vind ze geweldig, heb mijn eerste lachje van haar mogen aanschouwen terwijl we op zijn muziek zaten te dansen.
    Luisterde ook veel (lees; altijd) naar zijn muziek tijdens de zwangerschap.

En hier ook een hardcore liefhebber, daar slaapt ze trouwens ook het beste op..:$
    Niet dat ze dat als muziekje boven haar bedje heeft hangen hoor!;)
    Maar dat heeft ze ook vaak genoeg gehoord in de buik, want dat vind papa helemaal geweldig!

13. matje

matje Niet meer actief

hahaha leuk om te lezen
    winnie the pooh vind ie erg leuk!! (ikzelf trouwens ook;) )
    zelfs hardcore kan ie waarderen
    mijn man is hardcore dj
    en moet soms muziek beoordelen, dat staat dan heel zacht maar wel hoorbaar
    dan zit ie te trappelen en te lachen

maar ook beyonce en top 40 moet ie van trappelen en lachen, dus van alles wat
    ikzelf hou het liever bij winnie hahahaa

14. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    #14 Wilma, 26 jul 2009
    Laatst bewerkt: 26 jul 2009
    Motorhead kunnen we hier erg waarderen. Maar OP ook (osdorp posse)
    Maar native american music ook wel. Zingt ze ook mee trouwens (hej hao hao hej hao hao, etc)
    Verder gaat ze erg leuk mee wiebelen op de meeste hardrock en metal muziek.
    En mama's schuitje varen word altijd getrackteerd op een vertederende stralende lach. Maar klap eens in de handjes is ook leuk want dan kan je leuk mee doen met klappen in je handjes, voetjes, blokjes, oortjes van knuffel konijnen, andermans handjes, andermans vingers of wat je dan ook toevallig in je handjes hebt. Zelfs met broodstukjes of sperzieboontjes gaat dat prima! :D

15. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    hihihi, dat is nou een leuke vraag!!!

Hier een liefhebber van mooi wark. Komt mischien ook omdat pappa dat helemaal geweldig vind, dus word het hier nog al vaak gedraaid.
    Hij word echt helemaal rustig als ik het op youtube op zet.
    Is gewoon plat drents gezongen. Afentoe teksten dat ik bij me zelf denk van Nou??
    Maar het swingt wel lekker.

Groetjes Janna

16. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    hier is ook pop en rock heel erg in trek vindt ie helemaal geweldig, ik ben tijdens mijn zwangerschap ook 3 x naar een concert geweest dus misschien heeft ie wel wat meegekregen hahaha

17. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Hihi, tijdens mijn zwangerschap veel Jan Smit geluisterd en gezongen. En ze vind het nog steeds leuk als ik dat zing. Qua liedjes is het echt woezel en pip cd1, helemaal geweldig!

18. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Er komt hier de hele dag van alles voorbij en volgens mij boeit het haar nog niet zo, ze vindt het pas leuk als ik meezing voor haar. :) Echt van Lamb of God tot aan Teletubbies.

Ze maakt in ieder geval alvast kennis met een ruime hoeveelheid Metallica en andersoortige herrie :D

Wat Yelena vaak doet is richting papa's Spaanse gitaar kruipen en daar dan ff een solo'tje weggeven. Als ze mijn drumstokken ergens ziet slingeren dan gaat ze er ook mee slaan. Ze heeft zelf ook babydrumstokjes dus ik denk dat ik haar eerdaags maar de 1e les ga geven ;)

19. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    bedenken jullie zelf ook liedjes? :D

Mijn ochtendliedje heb ik zelf bedacht.. ahum

goedemorgen zonder zorgen
    het is een morgen zonder zor(re)gen
    goedemorgen wat een dag weer zonder zorgen
    goe (en dan lekker hoog) de morgen..

haha wat een prachtige tekst..

Oja en het stofzuiger lied, dan zing ik wat er allemaal nog schoongemaakt moet worden en sinds de kraamhulp weg is is het liedje steeds langer ;)

Leuk om te zien dat veel baby's gek zijn op harde bassen..

x

20. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

je wilt niet weten hoeveel je kunt varieren op 'smakelijk eten, smakelijk eten, hap hap hap'.

Zo heb ik op die melodie een:

-eetliedje natuurlijk
    - badliedje
    - bedliedje
    - tandenpoetsliedje

@ Moesje: heb zelf ook verschillende grootheden aan het werk gezien tijdens de zwangerschap en ik heb met mijn dochter in mijn buik zelf nog optredens zitten drummen. :D

Deel Deze Pagina