Net lopen en vaker slapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door liedje83, 27 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liedje83

liedje83 Lid

17 okt 2007
    8
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Hoogezand
    Hallo,

Mijn dochter loopt sinds twee dagen de hele dag door. Ze wil niets meer weten van kruipen en zoekt haast excuses om te mogen lopen. Op zich hartstikke leuk natuurlijk, alleen lijkt ze er zo moe van te worden. We gingen net van 2 naar 1 slaapje en nu moet ze na 2 uur op echt weer slapen.

Kan iemand mij geruststellen dat dit door haar lopen komt?? Ik kan me namelijk voorstellen dat ze flink wat energie gebruikt en door slapen echt moet bijtanken.
    Hebben jullie kleintjes dit ook gehad?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Of het zo hoort weet ik niet, wel dat het hier precies het zelfde was. Zodra ze zelf begon te lopen, wilde ze ineens weer meer slapen. Terwijl ze in de periode er net voor juist minder wilde slapen. Dat heeft een paar weken geduurd en nu zit ze weer gewoon op 1 (lang) slaapje. Dus is niets geks hoor :)

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier ook.. Zoontje loopt nog niet los maar wel de hele kamer door (langs de muur, bank, box, tafel, keuken etc) en is ook moeier. Hij eet ook wat meer... Ik denk inderdaad ook dat het allemaal komt omdat hij gewoon meer energie verbruikt!

4. aukie

aukie Actief lid

6 apr 2008
    343
    0
    0
    Nathan loopt sinds een maand en sinds een maand ongeveer slaapt hij langer door in de ochtend. Dus niet meer om 6 uur wakker worden, maar tussen half 8 tot 9. Dat heb ik zelf ook aan het lopen gelinkt.

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    sinds dat esmee geheel los loopt slaapt ze ook meer.
    normaal sliep ze smiddags 1 a 1,5 uur en nu is het tussen de 2 en 3 uurtjes dat ze smiddags slaapt.
    lopen kost heel veel energie bij die ukkies

6. liedje83

liedje83 Lid

17 okt 2007
    8
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Hoogezand
    Bedankt iedereen voor het reageren! Stelt deze overbezorgde moeder ;) weer gerust.

Deel Deze Pagina