een filosofische vraag.

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door stral, 6 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stral

stral Actief lid

6 jul 2009
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees heel veel boeken over leven en God,en dat mensen die belangrijkste regels in leven overtreden(liefde en kinderen doden,achterlaten) worden toch ooit gestraafd ( nooit kinderen krijgen als vb of nog iets)
    Wat is jullie situatie.Is er wel Gods justitie?Geloven jullie er in?
    Is er wel zin om toch met jou geweten goede afspraken houden of maakt het toch niet uit?
    Ik zie vaak juist mensen die met geweten in vrede leven hebben meer problemen in leven en moeten harder voor vechten dan die wat geweten al lang weg gegooid.Die mannen wat kinderen achter gelaten(voor mij is moeilijk te begrijpen) zijn ze gelukkig?verdinnen ze nog geluk in leven?
    Ik hoef geen wraak ik heb hem vergeven.maar is dat normaal dat zo daden onstrafbaar zijn(het:(minst van God)?;)
    Gewoon interessant.:(

2. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik denk dat dit topic heel snel gesloten zal worden door de admins, want discussie over religie mag niet hiero.

Maar als je toch mijn mening vraagt ;). Ik geloof niet in een god, ik geloof uberhaubt niet in religie. Om antwoord te geven op jouw vragen: ik denk dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen daden. Je hebt je eigen geluk in je handen. Zoiets als 'gestraft worden' of karma, daarin geloof ik ook al niet.

maar goed, als iemand zich er beter door voelt om te geloven dat slechte mensen toch wel gestraft worden in het hiernamaals, wie ben ik dan? Alleen ik denk dat het gewoon een manier is van de gelovigen om slechte daden te beperken en mensen bang te maken.

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Wat een vreselijk warrige tekst

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Volgens de regels van Zwangerschapspagina zijn dit soort berichten niet toegestaan:

1.21 Om niet gerelateerde onderwerpen te bespreken heeft het beheer van Zwangerschapspagina een aantal off topic rubrieken gecreëerd waarin overige berichten geplaatst kunnen worden. Berichten over o.a. politiek en religie zijn niet toegestaan en zullen worden gesloten en/of verwijderd.

Deel Deze Pagina