Hallo, wij hebben over 2 weken een verjaardag voor een jongentje die 9 wordt. Wat vinden kinderen/jongens van die leeftijd leuk? Gewoon een kleinigheidje hoor geen mega kado ofzo tis nl meer een kennis! Alvast bedankt!
Mijn neefje is 9 en vind alles leuk om mee buiten te spelen. Dus een voetbal, beachball set, tennisballen en dingen voor op zijn fiets. Voor binnen is het vooral lego en spullen voor op de computer.
Is het een lezer? Voor zijn leeftijd zijn leuke boeken genoeg. Van de Kameleon, van Snuf de Hond, Dolfi en Wolfi, en er zijn nog veel meer series of op zichzelf staande boeken. rond 5 - 7 euro heb je al een leuk boek. Of een leuke stoere sleutelhanger voor aan z'n fiets. Of een VVV-bon. Misschien vind je een bon niet zo leuk om te geven, maar zelf werk ik in een winkel, en dan komen kinderen soms iets kopen met een bon en dan schitteren hun ogen! Ze vinden het vaak heel bijzonder dat ze zomaar zelf iets mogen uitkiezen zonder te hoeven betalen. Echt leuk! Veel succes en een leuke verjaardag!
Mijn zoontje van 10 (is hij net 2 maanden) is al meer als n jaar gek op pokemon en alles wat er bij hoort. (weet niet in hoeverre dat op andere scholen nog in is?) Lego is ook in trek en bordspelletjes (ook computerspelletjes hoor maar het is n echt gezelschap dier dus...) Tja en verder voetballen, voetballen ...enneuh oja...voetballen Maar ook tennissen (in zn uppie met n bal tegen n muurtje). En net zijn ineens de knikkers weer tevoorschijn gekomen...
Mijn zoon is elf en vind ook dingen leuk waar je buiten mee kan spelen. Een voetbal ofzo waar hij ook heel blij mee was is een watergeweer een Super Soaker.
haha hier hebben we er 1 van bijna 9 en die vraagt een bivak muts hebben de vriendjes ook van hun papa/oom en kunnen ze leuk spelen in het park met hun bende genaamd : "maffia" jaaaaa stoere jongens he denk dat het eigenlijk helemaal geen kado gaat worden,maar een leuk dagje uit,hij wil bijv. ook zo graag weer naar t dolfinarium.... nou... 2 vliegen in 1 klap wij willen daar namelijk ook graag heen en zn 3 zusjes ook ( nouja 2 ervan... de kleinste van 1 beseft t nog niet maargoed om even terug te komen op je kado.... kijk anders bij de action heb je veel voor weinig.... knikkeren is hier weer helemaal hot ook.dus misschien knikkers met een knikkerzak/knikkerpot o.i.d. en anders een tegoed bon,kan ie zelf kijken wat ie leuk vind ( en doet paps en/of mams er maar geld bij
Mijn tweeling van (bijna) 9 jaar, vinden lego leuk, spannende boeken van Paul van Loon bijvoorbeeld en buitenspeelgoed leuk.
Mijn zoon wordt over 2 maanden 9, en is helemaal gek van alles wat met voetbal te maken heeft. Eigenlijk is dat het enige wat hij doet als hij buiten speelt, samen met fietsen. Binnen is hij het liefst bezig met een aantal pc spellen die hij voor zichzelf heeft (zonder agressie, vnml. autoracen en voetbal natuurlijk ).