ik kom maar niet uit één zin, het is zo frustrerend, de rest van de brief is naar mijn gevoel helemaal goed en vloeiend (en correct qua taal ) maar ik kan de volgende zin niet afmaken: De functie spreekt mij vooral aan doordat ik graag met mensen omga en tevens door mijn kinderen geïnterreseerd ben in deze........ Ik ben klantgericht, collegiaal en men vindt in mij iemand die representatief en nauwkeurig is." het gaat om een sollicitatie bij een kinderzaak ik dacht al aan branche, of tak van verkoop, maar dat klinkt gewoon niet! help aub
functie verkoop doelgroep is wel een goeie, maar hoe zeg ik dat dan in een goed lopende zin, ....en tevens door mijn kinderen geïnterreseerd ben in deze........doelgroep?
Idd functie zou ik zeggen.. Misschien nog een tip? Omdat ipv doordat? De functie spreekt mij vooral aan, omdat ik graag...
Ben je tevens door je kinderen geinteresseerd in de functie? Als dat zo is kan je er misschien deze vacature van maken.
nee nog niet, hoe zet ik dat in een mooie zin? het gaat om een kinderkleding zaak, maar als ik door mijn kinderen geïnterreseerd ben in de doelgroep, dan snap ik m zelf niet helemaal
De functie spreekt mij aan omdat ik graag met mensen omga en tevens door mijn kinderen geïnterreseerd ben in deze baan. Ik ben klantgericht, collegiaal en men vindt in mij iemand die representatief en nauwkeurig is." zoiets?
De functie spreekt mij vooral aan doordat ik graag met mensen omga en tevens door mijn kinderen geïnterreseerd ben in dit vakgebied. Ik ben klantgericht, collegiaal en men vindt in mij iemand die representatief en nauwkeurig is." is dit wat?
De functie spreekt mij aan omdat ik graag met mensen omga en tevens door mijn kinderen geïnterreseerd ben in deze baan. Ik ben klantgericht, collegiaal en men vindt in mij iemand die representatief en nauwkeurig is." zoiets? De functie spreekt mij aan omdat ik graag met mensen omga en door mijn kinderen geïnteresseerd ben in kleding en mode voor kinderen. Ik ben klantgericht, collegiaal en men vindt in mij iemand die representatier en nauwkeurig is. dit kan ook wel