Leuke baan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Manon26, 31 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manon26

Manon26 Actief lid

4 dec 2009
    120
    0
    0
    hotel medewerker
    Limburg
    wie heeft er een echt leuke baan?

Ik ben nl op zoek naar een parttimebaan. het probleem is alleen ik zit in de mmm en moet dus geregeld naar het ziekenhuis en dat is natuurlijk ook niet echt van te voren te plannen. en dan is er nog iets, vertel je dit of niet? want als je het verteld weten ze ook dat er hopelijk een zwangerschap aan gaat komen en dus verlof etc.
    Ik vind het i.i.g. best moeilijk ik weet ook niet goed wat ik moet zoeken... want ik heb 9 jaar horeca ervaring en daar wil ik liever niet in blijven zitten. dierverzorging in een dierenpark heb ik ook gedaan maar dat is net als horeca lichamelijk zwaar, je tilt continu! nu heb ik afgelopen maand een verkorte hbo salesopleiding afgerond, maar ook hier vind ik niet gemakkelijk werk en meestal is het fulltime!

wat zijn jullie ervaringen hiermee?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Lastig. Vooral in deze tijd om een baan te vinden. En je weet inderdaad niet hoe een nieuwe werkgever op je MMM reageert.

Ik had mazzel dat ik met mijn ruim 11 jaar ervaring (op verschillende makelaarskantoren) voor 20 uur aan de slag kon als binnendienstmedewerkster op een makelaarskantoor niet ver van mijn woonplaats. Echter krijg ik nog voor 12 uur een aanvullende uitkering (omdat ik op zoek ben naar een baan voor 32 uur) met de bijbehorende sollicitatieplicht.

Ik ben hier 15 juli jl. begonnen en moest bijna direct al constant naar het ziekenhuis ivm IVF-behandeling. Maar mijn collega's doen daar gelukkig niet moeilijk over. Scheelt ook dat de vrouw van een neef van mijn werkgever via ICSI zwanger is geworden in Dusseldorf.
    Wel zeggen ze dat ik dan ook flexibel moet zijn. Ik mag onder werktijd zonder problemen weg, maar als het een keer druk is, dan moet ik ook niet moeilijk doen als ik eens wat langer moet doorwerken. Maar dat lijkt me vrij logisch!

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik werk bij een grote bank... doe achterstandbeheer en ik vind mijn baan super! Ik werk 26 uur.
    Bij mij op de bank doen ze helemaal nergens moeilijk over. Meisje wat ook in de mmm zat kreeg gewoon steeds vrij (zou ook moeten toch...)
    Ik denk dat je zowieso bij een groot bedrijf of de overheid het beste zit. Die zijn vaak minder moeilijk met dat soort dingen...

4. Manon26

Manon26 Actief lid

4 dec 2009
    120
    0
    0
    hotel medewerker
    Limburg
    ja idd lastig!

het enige wat ik me zo kan bedenken is via via iets vinden, zodat het misschien wat makkelijker is om ze op de hoogte te stellen van de situatie!

het is idd ook begrijpelijk dat je dan soms wat langer moet werken daar zou ik ook geen moeite mee hebben!

5. Manon26

Manon26 Actief lid

4 dec 2009
    120
    0
    0
    hotel medewerker
    Limburg
    of idd een groot bedrijf:)

Maar de overheid heeft geen passende vacatures op het moment!
    had ik al gekeken:D

6. Manon26

Manon26 Actief lid

4 dec 2009
    120
    0
    0
    hotel medewerker
    Limburg
    nog iemand een reactie of idee?

7. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met je salesopleiding kun je ook eens kijken bij zaalreserveringen bij hotels ed. Lijkt me heel erg leuk en bij v/d Valk heb ik al eens gereageerd op een vacature. Helaas is het hem niet geworden.

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb een erg leuke baan als tandartsassistente. Geweldig leuk! En vaak kan je intern worden opgeleid of ernaast een thuisstudie doen.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ga vanaf 20 sept weer werken als notarieel secretaresse. Heb ik al eerder gedaan (bij dezelfde werkgever), maar moest toen helaas weg ivm een reorganisatie. Inmiddels gaat het weer beter met het bedrijf en willen ze me graag terug. Ik had toen ik begon helemaal geen ervaring als (notarieel) secretaresse en heb alles intern geleerd. Ik vind het heel erg leuk, interessant werk.

Deel Deze Pagina