Mijn zoontje wil ook graag een furby. Hij is bijna 4, is dat iets voor een jongetje van 4 of moeten ze ouder zijn voor een furby?
Ik vond 'm geweldig, kreeg mijn langverwachte Furby toen hij "uit" raakte en de prijs omlaag ging. Ik sleepte het ding werkelijk overal mee naartoe, ik vond hem zo leuk! Als ik nu kijk op die Youtube video's vind ik er weinig leuks meer aan hoor. Wat een achterlijk ding hebben ze ervan gemaakt met die evil side.
hahaha. Ja lijkt me wel. *streept hem van verlanglijst stiefzoontje af* Lijkt me niet echt ideaal speelgoed als hij boeren en scheten gaat laten Of opeens zo evil wordt, goed voor een trauma denk ik.
Verschilt per kind denk ik. Mijn dochter is er helemaal gek mee! Is ook echt haar "vriendje". Toen de eerste kapot ging heeft ze ook echt verdriet erom gehad.. Zo zielig. Overigens zit er 2 jaar garantie op dus wij kregen gewoon netjes een nieuwe van Hasbro
Haha ik ook . Hij staat dan ook mijn zoontje (lees mama ) wil hem dan ook heel graag voor Sinterklaas haha
Ja hier een groot succes Ze spelen hier heel veel met furby ( ook samen met de telefoon en internet) Samen met een vriendin die er ook 1 heeft spelen ze er ook mee Als ze haar A haalt ( ze is wat laat) mag ze er nog 1 uitzoeken.
Vroeger vond ik het enig, zeker omdat mijn neefje er ook 1tje had en ze dan samen gingen kletsen Heb m laatst van de zolder gehaald en aan mijn dochter gegeven lol dat ze had haha. Alleen vreet het ding wel batterijen...
als die boos is maakt hij net ietsjes harder lawaai ... Ik vind m normaal al lawaaierig genoeg haha Onze dochter heeft hem gewonnen ... de eerste week deed ze er heel veel mee maar daarna eigenlijk amper nu mag hij mee naar de speelgoeddag op school ...
Ken ik niet die winkel. En bij het google-en kan ik wel de winkel vinden maar niet de Furby-aanbieding. Denk dat ze geen webshop hebben, of wel?! Bedankt voor de tip in elk geval!
Mijn dochter is ook 4 en ik wacht nog even. Hier staat op de verpakking vanaf 8 (!!!) jaar dus dat zal wel een reden hebben?
Edit: ik zie nu net vanaf 6 jaar. Op Amazon.com zijn ze overigens maar Eur 38,-....wat een verschil! Koop ze daar wel dan.
ik ben nog een leek, maar wat is het verschil tussen hot en cool? kan ik nog nergens vinden op internet (of niet goed gezocht), en sommigen hebben kuifje, zijn die voor jongens?
Kijk uit als je 'm bij bol.com koopt. Sommige kleuren waren twee dagen terug nog 79,99 en sinds gister staan ze op 99,99 en een kleur zelfs op 109,99. Je betaald dus dik meer alleen maar omdat het feest maanden zijn. Pffffff het is allemaal al duur genoeg en je word zo ook nog eens gepakt.