Een 'Furby'...is dat nou echt zo leuk?! (Kado vraagje)

Discussie in 'De lounge' gestart door PenK, 8 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wij hebben er 1 en vind t weggegooid geld!!!

Maar als zij hem graag wilt, is t wel een heel leuk idee om het met zn alle te kopen! Als zij er blij mee is ;)

2. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Wij zijn overstag...de furby heeft zijn intrede gemaakt.

Tenminste, dat gaat hij 5 december doen. We probeerden onze dochter op een ander idee te brengen maar favoriet was en bleef de furby. Ons commentaar dat hij veel te duur zou zijn voor de Sint werd tenietgedaan toen een klasgenootje een oh zo schattige furby in de ballerina kreeg (als schoencadeau???? Wat krijgt ze dan op 5 december? Prive jet oid?). We hebben hem nu bij de Blokker voor 59 euro kunnen krijgen. Nu maar heel erg pushen dat ze er mee "moet" spelen ;)

3. oetel

oetel Actief lid

15 feb 2007
    257
    0
    0
    Hihi heb navraag gedaan maar er is geen verschil tussen hot en cool. Die met een Kuifje zijn nieuwer. En ... 2e helft volgend jaar komen de furby's boom op de markt. Die zijn wel al in Amerika uit en zien er wel heel gaaf uit. Maar daar willen ze niet op wachten. En de Amerikaanse versie spreekt geen Nederlands dus in USA bestellen heeft geen zin.

Hoe mom je op 59 euro? Op de site staan ze voor 69?

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik twijfelde ook enorm maar heb toch maar de Furby Boom op Amazon besteld, kinderen spreken toch Engels. Met extra korting eraf nog maar Eur 23,- dus geen ramp als ze het niks vindt meer na een tijdje. :)

5. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Het was familie koopavond dis nog 15% extra korting ;)

6. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Wij ook. Voor die prijs vond ik het wel een oke kado voor 5 dec.

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

mijn 3 kinderen vinden ze ook geweldig en willen er graag ook een
    vind ze alleen zo apart hihi
    en vind ze nog best aan de prijs ook als ze ooit eens goedkoper worden dan denk ik er over na
    voor deze tijd hoop ik ze toch een beetje met andere dingen bezig te kunnen houden
    maar ze moeten heel leuk zijn praten terug en je kan ze ook wat dingen leren
    dat was vroeger niet

Deel Deze Pagina