Wat moet ik nou?

Discussion in 'Miskraam' started by RedRose, Nov 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RedRose

RedRose Actief lid

Sep 14, 2006
    235
    0
    0
    Dames,

Help me out here.. Ik weet t niet meer. Ben 13-09 gecurreteerd. En ben toen 16-10 voor t eerst ongesteld geworden. Was heftig. Toen was het na een week over. Toen ben ik flink aan t klussen geslagen en heb ik weer een week verder een paar dagen donker bloed gehad? Nu ben ik nog niet ongesteld geworden. Afgelopen vrijdag test gedaan maar die was negatief. Ik heb wel allerlei kwaaltjes maar die kan ik me ook verbeelden. Op mun borsten na want dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Maar goed, weet het dus nu niet meer. Een van jullie wel? Zal ik nog een test doen deze week? Of het maar op zun beloop laten? Ik snap er echt nix meer van.. Ik hoop echt niet dat mun hele hormoonhuishouding nu ff helemaal van slag is want daar zit ik helemaal niet op te wachten..

Vertel is ff jullie ervaring, beleving of gewoon wat je er van vindt...

Kus RR

2. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Hi redrose,

Het kan inderdaad 2 kanten op: ofwel je hormonen zijn van slag, ofwel je bent zwanger, maar hebt nog te weinig HCG in je urine om positief te testen. Hoe lang is je cyclus gewoonlijk? Kan het zijn dat je eisprong later is geweest?

Als ik jou was, dan zou ik zeker nog een keer testen deze week. (wel na je NOD).

Succes,
    Marla

3. RedRose

RedRose Actief lid

Sep 14, 2006
    235
    0
    0
    Hi,

Nou ik ben dus nog maar 1x naar die currettage ongesteld geworden. Voorheen was ik altijd netjes optijd. meestal tussen de 28 en de 30 dagen. Keurig dus. Nu ben ik dus een week en 1 dag overtijd. BIj mun eerste zwangerschap en ook bij de tweede was de 1e testen elke keer negatief. Ik deed hem dan een dag of 3 later weer en dan was ie positief. Moet wel zeggen dat ik me een beetje klote voel onder dit alles. Aan de ene kant wil ik t graag weten en aan de andere kant ben ik bang voor de telleurstelling. Maar goed, zal vanmiddag nog een test kopen en die morgen gaan doen. ALs ie dan weer negatief is dan weet ik t zeker toch?

Bij mun eerste zwangerschap heb ik 5 mnd last gehad van overmatig spugen. Ben toen ook opgenomen geweest etc. Bij de 2e zwangerschap was ik van af week 6 wat misselijk maar dat nam vroeg af en dat is dus ook wel verklaarbaar want die zwangerschap is gestopt. Nu ben ik s morgens wat misselijk en ik sta ook te kokhalzen met die verdomde tandenborstel in mun mond.. hahahaa. Maar ik kan het me ook goed verbeelden he?

Greetz RR

4. RedRose

RedRose Actief lid

Sep 14, 2006
    235
    0
    0
    Wat is je NOD? Ben niet zo thuis in dat soort dingen :oops:

5. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Je NOD is de dag waarop je je eerstvolgende menstruatie verwacht, maar je wil natuurlijk niet ongesteld worden, vandaar "Niet Ongesteldheids Dag".
    Bij jou is dat dus niet aan de orde, want je zit er al ruim na.
    Wel vreemd, zeker omdat je je ook misselijk voelt. Ik zou echt nog een keer testen, ook al ben je bang voor de teleurstelling. Maar die onzekerheid is ook niet fijn.

Als je deze week geen positieve test hebt, dan zou ik contact opnemen met je gynaecoloog als ik jou was (dan zit je op 6 weken na je laatste menstruatie).

Groetjes,
    Marla

6. RedRose

RedRose Actief lid

Sep 14, 2006
    235
    0
    0
    JAAAA! Net toch nog een test gedaan en ik ben zwanger! De test was echt positief!

7. Bandietje

Bandietje Lid

Oct 2, 2006
    50
    0
    0
    Super! Gefeliciteerd!

8. RedRose

RedRose Actief lid

Sep 14, 2006
    235
    0
    0
    Oh super bedankt! Je weet niet half hoe gelukkig ik ben. Zit echt te janken achter mun pc...

Super bedankt...

9. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Gefeliciteerd meid! (ps, mss je banner ook even aanpassen nu ;) )

10. RedRose

RedRose Actief lid

Sep 14, 2006
    235
    0
    0
    Jah ik zag het! Beetje in de war... hahaha.
    THanx!

11. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    Redrose, wat leuk, en positief nieuws,
    eerst las ik over je miskraam, de angst, onduidelijkheid ivm je NOD enz en wat later dat je zwanger bent!
    Gefeliciteerd en ik wens je een goede zwangerschap toe!

flyke

12. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    He Redrose,

Gefeliciteeeeeerrd!
    Echt super voor je! Dat zijn de positieve verhalen die we graag horen.
    Geniet ervan.

Ik ga even kijken of je ook een topic hebt geopend op "ik ben zwanger".

Marla

Share This Page