Saar, Vanavond vierden we Sinterklaas en dat zonder jou 5 december 2011 had ik dit niet gedacht, hoe kan dit nou ? Ik fantaseerde toen over hoe het 5 december 2012 zou zijn, Saar Ik had al een knuffelbeertje voor jou gekocht, werkelijk waar Je zat nog in mijn buik en ik wist nog niet dat je een meisje was Die avond zag ik je in gedachten al vrolijk spelen in het gras Oh, wat zag ik ernaar uit om jou in mijn armen vast te houden Jij zou rond 21 juni 2012 komen, dat was iets waarop wij vertrouwden Nu is het dus de tijd dat Sinterklaas weer in het land is Nu blijkt nog veel erger hoe ontzettend erg ik jou toch mis Ik stel me voor dat ik ook met jou bij de intocht van Sint had gestaan Medio november kwam Sint weer aan en daar stond ik met jouw zus De hele tijd dacht ik eraan dat ook jij hier bij had moeten zijn Overal langs de gracht stonden allemaal kinderen, groot en klein Er was een kindje dat er niet was, een kindje dat niet was gekomen En dat kindje was jij Saar, hiervan kan ik alleen nog maar dromen Liggend in je kinderwagen had jij ook bij deze intocht kunnen zijn Als je er was geweest, was je vijf maanden oud, en nog wel erg klein Het hele Sinterklaasfeest was waarschijnlijk langs jou heen gegaan Maar goed, je was er geweest en je had onvoorwaardelijk bestaan Het had zomaar kunnen zijn dat je bang was geweest voor zwarte piet Zwarte piet, een opmerkelijke verschijning die je ineens voor je ziet Wie weet, was je helemaal niet bang geweest en was je alleen maar blij Alleen maar blij om dit leuke feest, en ja, je was er toch helemaal bij! Jouw grote zus Luna had haar schoentje gezet want Sint zou komen Sint is geweest en in de nacht van 17 op 18 november ben ik gaan dromen Ik zag het schoentje van Luna staan en naast dat schoentje van haar Naast dat schoentje van haar, stond een klein roze babyschoentje klaar Ja Saar , dat kleine roze babyschoentje, was het schoentje van jou Het stond daar in mijn droom naast de schoen van Luna.. heel trouw Dat schoentje van jou stond er zo schattig bij eigenlijk nog te klein Het was maar een droom van mij, maar oh, wat was deze droom fijn Mama