Zeurende pijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door rian1975, 17 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rian1975

rian1975 Lid

17 feb 2009
    20
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb een vraag misschien kan iemand hier een antwoord opgeven. Ik heb nu de hele dag al last van een zeurende pijn aan de rechterkant van mijn onderbuik en straalt een beetje door naar mijn rug. Zou dit kunnen komen door de innesteling. Volgende week dinsdag zou mijn menstruatie dag zijn. Dit gevoel heb ik nooit eerder gehad. Aankomend weekend ga ik toch een test doen kan niet wachten :) en met die van sensitest kan het 4 dagen van te voren.

Groetjes, Rian

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik heb ook een zeurende buikpijn.
    Bij alle drie de zwangerschappen trouwens.

Hopelijk heb je een positieve test!

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik zou eerder testen met die van Kruidvat 2 voor 5,-...Of matcare dipstick. Ik testte met die testen 3 dagen voor nod heel duidelijk positief. Zie mijn album.

4. rian1975

rian1975 Lid

17 feb 2009
    20
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb vanochtend een test gedaan van Sensitest en er kwam echt een heeeeeel licht streepje op te staan. Doe morgen enzo nog maar een paar keer testen voor de zekerheid.

5. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Hier ook al een dag of 2 veel steekjes onder in buik, allebei de kanten :(
    Idd straalt uit naar de rug, vervelende pijn! Kan duidelijk voelen dat t niet van m'n darmen komt..
    Ik (hoop natuurlijk) woensdag te testen. Durf echt niet eerder te testen, bang voor teleurstelling...
    Succes dames!

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Als je zwanger bent moet je test donkerder worden naarmate de dagen verstrijken dus veel succes!

Deel Deze Pagina