Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken......

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamary, 7 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik moet die van kruitvat nog ophalen maar zo te horen is het de moeite niet. ik heb die van prenatal (echt de moeite waard) en die van etos (rotzooi) al opgehaald maar wanneer krijg je en bon van kruitvat. een gegeven paar d niet in de bek kijken zeggen ze dan maar ik ben al verschillende keren gebelt dat er toevallig voor mij nu een top actie is en dat ik die aangeboden krijg door felicitas (etos) daar trap ik dus echt niet in maar dit vind ik knap irri voor de rotzooi die ze geven. als ze nou zouden bellen via prenatal dan zou ik het echt niet erg vinden maar eerder terecht.

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Het is niet echt een gegeven paard, je geeft namelijk je persoonlijke gegevens op aan Kruitvat, Etos/Felicitas, Prenatal etc etc..
    Ze weten van je wanneer je kindje geboren wordt. Heel veel waardevolle marketing informatie dus.
    En wat er in de dozen zit is bedoelt om jou ervan te overtuigen dat je dit later gaat kopen. Dus tja.... dan zijn sommige dozen wel heel zielig idd

3. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Voor niets gaat de zon op hoor, denk je nou dat ze die dozen weggeven omdat ze ons zo lief vinden?
    Welnee joh, wat er in die doos zit, kost hun Jack Shit, zij verkopen jouw gegevens zodat jij na de bevalling lekker gebeld wordt door bedrijven die jou dingen willen aansmeren.
    Allemaal business!

Maar goed.. wat daphne78 dus ook al zegt..

Deel Deze Pagina