Een geldvraag...

Discussie in 'De lounge' gestart door Kristel86, 4 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb ook van die momenten dat ik denk HOE KOMEN WE ROND, maar als ik alles op een rijtje zet en onze vaste lasten er af trek dan hebben we 800 euro p/m dat is dan wel met 600 euro van de VT en 400 euro van de kinderopvangtoeslag, zouden we dat niet zouden krijgen, dan zouden we dus 200 euro in de maand te kort komen.

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    300,00 spaargeld
    300,00 boodschappen
    400,00 maandgeld(kleding ,benzine,verzorging)
    dat deel ik altijd in 4 zodat ik elke week weet wat ik kan uitgeven.
    en als we extra geld hebben door overwerk dan storten we dat op de spaarrekening.

ook hebben we in al die jaren een aardige spaarrekening opgebouwt
    vind ik een erg prettig idee.

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wij hebben 200 euro per maand over voor boodschappen,tanken en dieren.... Dan zijn alle vast lasten betaald.

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wow 200 eurie das wel heel weinig

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wij verdienen niet verkeerd, maar ik moet echt wel een beetje letten op de uitgaven hoor.
    Ik kijk niet naar wat ik over heb, maar pin gewoon 120 euro per week. Dat is voor boodschappen, hondenvoer en babyvoeding.
    Ik maak veel hapjes zelf.
    Best veel denk ik, maar koop ook weer niet zomaar alles wat ik wil. Het geld naast onze vaste lasten is voor leuke dingen of eventuele rekeningen.
    Maar goed, binnenkort op vakantie, autostoeltje kopen, fietsstoeltje kopen... Het leven is wel duur met een baby, maar kan ook vast goedkoper.
    Ik wil niets 2ehands. Misschien ben ik een miep, maar bij een eventueel 2e kindje hoeven we dan veel minder te kopen!

Deel Deze Pagina