Ik word gek!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by guusje27, Jul 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Hey dames,

ik slaap nu sinds een paar weken zo slecht, niet omdat ik niet meer lekker kan liggen maar omdat ik van elke gedachte in de stress schiet. Ik word wakker en voel gelijk aan mijn buik, of ie er nog zit. Elke beweging in bed die ik maak denk ik; oei, daar moet ik mee uitkijken! Ik lig alleen rustig op mijn mijn linkerzij,maar daar kan ik niet de hele nacht op blijven liggen,dan gaat mijn dijbeen pijn doen. Ik heb al een angelsound maar die mag ik van de verloskundige maar 1x per week gebruiken. Ik denk dat als ik straks onze meid ga voelen dat deze onzekerheid (hopelijk) weggaat maar hier word ik echt zooo gek van!

Wie heeft dit ook (gehad)?

Groetjes Guusje

2. greeneyedgirl

greeneyedgirl Actief lid

Nov 18, 2008
    183
    0
    0
    Misschien gaat het na je 20 weken echo volgende week al beter! Dan weet je iets meer over de gezondheid van je kindje. Weer even een bevestiging van het leven in je buik, dat is zeker fijn als je het nu nog niet kunt voelen! Maar dat zal de komende weken wel veranderen, hoor!

Succes!

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Waarom lig je alleen op je linkerzij? Omdat je hebt gelezen dat dat beter is ofzo? Je kunt echt gerust afwisselen. da's beter voor je lichaam ook.

Ik snap je zorgen wel hoor, ik had ze ook wel, maar je moet toch proberen te voorkomen dat je helemaal paranoïa wordt. Da's nergens goed voor en bovendien: het hebben van stress is ook voor je kindje niet fijn!

Er zijn landen, waar vrouwen gewoon de heel dag op het land werken ( hoewel ik daar mijn mijn bekkeninstabiliteit destijds niet aan moest dénken!) en daar gaat het ook goed.

Probeer ook gewoon te genieten, meid. Voor je het weet ben je bevallen en is deze speciale tijd zo aan je voorbij gegaan. Die 20 weken echo komt er binnenkort aan en dan hoop ik dat je meer gerustgesteld bent. En tot die tijd geef ik je 2 dingen mee:

* heb vertrouwen in jouw lichaam en je kindje
    * onthoud, dat piekeren achteruit fantaseren is en dus misbruik is van je verbeelding ;)

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Thanks voor je peptalk, aankomende maandag heb ik de 20-wekenecho en hopelijk begin ik vanaf dan ons meisje te voelen!

Groetjes Guusje

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nou..succes maandag!
    Laat je hier even weten hoe het was?

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Ga ik zeker doen!

7. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Heel veel plezier en succes maandag.
    En probeer niet teveel te stressen, ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan.

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Ik ga mijn best doen...! ;)

Share This Page