Is mijn eisprong nog onderweg?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lizzy14, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Dag meiden

Wij hebben door wat privé-omstandigheden niet echt op mijn cyclus gelet. Nu voelde ik wat steken vandaag en dacht ik ineens; misschien heb ik mijn eisprong toch nog niet gemist! ;)

Wat denken jullie? Kan hij nog onderweg zijn en dat mijn test morgen echt positief is of ben ik vermoedelijk net te laat?

Alvast bedankt!

Groeten
    Lizzy

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lizzy: dat is denk ik moeilijk te zeggen op basis van de ovu-test. Volgens mij als je pijn hebt staat je ei op springen. Als ik jullie was zou ik vanavond in ieder geval gaan klussen (voor de zekerheid) en morgen nog maar een keer een ovu-test doen.

3. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Sneeuwmees: dank je voor je reactie.
    Ik weet dat er nu eigenlijk niets van te zeggen is.
    Inderdaad vanavond maar het beste beentje voor en dan wachten we het wel rustig af! :D

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.470
    4.921
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Je LH-piek is meestal niet te voorspellen aan de hand van een donker wordend streepje (uitzonderingen daargelaten, soms had ik de dag van te voren ook al een net-niet-positief streepje).
    Die van jou is in ieder geval niet positief.
    Of hij net is geweest of dat hij misschien snel zal komen is niet af te lezen uit jouw test.
    Hoop natuurlijk voor je dat ie nog komt!

5. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Merah: dank je voor je antwoord.

Hier die vandaag met die van gister. Dat geeft natuurlijk een beetje een vertekend beeld omdat de 1 al is opgedroogd en de ander nog niet. Ik blijf nog even hopen dat mijn eisprong ivm vertraging nog onderweg is! :D

Deel Deze Pagina