Wij zijn aan het proberen om een vierde kindje te krijgen. Bij de laatste 2 had ik nog ver voor nod last van mijn borsten. Van mijn oudste weet ik het niet meer dat is 17 jaar geleden dat ik daar zwanger van was vandaar. Wel weet ik dat ik toen laat ging testen, met 7 weken zwangerschap. Nu is het dus zo dat mijn cyclussen best verschillen de laatste waren: 31-29-28-30-24-27-32-27 Maar ik heb wel altijd voordat ik ongesteld ging worden een paar dagen roze of bruinverlies. Dit heb ik nu dus nog niet. Maar zwanger voel ik me dus ook niet. Terwijl ik vooral bij mijn laatste kindje al met 8 dpo heb getest omdat ik me zwanger voelde, maar nu voel ik niks, niet eens de ongesteldheidsklachten..... Mijn vraag is eigenlijk of jullie bij alle zwangerschappen verschil merkte. Had je bij de ene zwangerschap wel last van je borsten en bij de ander niet? Ik zit nu op cd 30, kan dus nog wel een paar dagen duren voor ik ongesteld ga worden, dus wil nog even wachten met testen, vooral omdat ik in januari een uitschieter had van 32 dagen.
bij mijn eerste zwangerschap heel erg last gehad van mijn borsten. ook al voor de nod. bij mijn 2e zwangerschap helemaal nergens last van gehad. dus dat zegt niet altijd wat
Jammer dat ik nog maar 1 reactie heb (bedankt daarvoor), maar er zitten hier toch wel meer vrouwen die vaker dan 1x zwanger zijn geweest? Of hadden jullie bij alle zwangerschappen steeds dezelfde symptomen?
had de zelfde symptonen bij mijn meiden verstopping geen geduld (9 maanden lang) verandering borsten (tepel) en 1 dag misselijk en baarmoedergroei wist beide keren direct dat ik zwanger was. bij bbz verandering borsten en knaltesten meer kan ik er niet van maken.
heel erg slecht humeur voor nod, witte, slijmerige afscheiding, moe, snel buiten adem, en ongesteldheidkrampen. pas later last van mijn borsten en misselijk. heb je nog geen test gedaan?
Bij mij waren de verschijnselen elke keer eigenlijk hetzelfde (voor NOD) - vergeetachtig - humeurig - last van mijn darmen (krampen) - moe Ik heb ook eigenlijk geen test nodig om te weten dat ik zwanger ben.. als ik het ben (nu 6e keer in mijn leven) dan weet ik dat gewoon.
Nee nog geen test gedaan In januari duurde mijn cyclus 32 dagen, en omdat ik nog niks voel, wacht ik nog maar even met testen tot maandag/dinsdag. Voor hetzelfde geld wordt ik vanavond ineens ongesteld. Witte slijmerige afscheiding heb ik wel en ik lag gisteren om half tien al in bed (normaal pas om 12 uur of zo), maar ook dat zegt niks natuurlijk. Ik wacht het maar af Bedankt voor je reactie in elk geval.
Ja ik zou dat van mezelf ook denken dus. Als ik nu zwanger zou zijn is het in mijn geval ook de 6e keer. En ik voel me dus niet zwanger, maar ook niet of ik ongesteld moet worden. Daarom vroeg ik me dus af of je zwanger kunt zijn, met andere symptomen.
Ik had de eerste keer (tweeling) geen last van mijn borsten en ik was niet misselijk en ik had gewoon maandelijks een bloeding. Met drie maanden kreeg ik opeens last van mijn borsten, dus pas met 12 weken heb ik een test gedaan, meer om een zwangerschap uit te sluiten. Nou, dik positief De tweede keer (1 kindje) erge last van mijn borsten voor nod, misselijk, moe en deze keer geen bloeding. Dus het kan heel erg verschillen... Ik zou gewoon een testje doen als je vermoed dat je zwanger kan zijn !
Bij mij waren alle 7 zwangerschappen verschillend. Bij de een had ik voor NOD al klachten en bij de ander niet. Het hoeft helemaal niks te betekenen. Maar je kunt altijd testen hoor. Ik weet dat ik zelfs met de 2v5 testen van kruidvat al 4 dagen voor NOD positief testte...
Ik heb heel verschillende zwangerschappen gehad: Bij de oudste vanaf een week voor nod pijnlijke borsten, heel moe al vroeg in de avond, weinig energie. Bij de jongste vanaf een week voor nod, veel energie en geen pijnlijke borsten, voelde me totaal niet zwanger, dat kwam pas vanaf week 6.
okee, er is dus nog hoop al geloof ik er niet in, ik wacht het nog een paar dagen af, bedankt voor alle antwoorden tot nu toe.
Lees even mee, want had hier vorige ronde discussie over met mn man. Ik dacht dat het altijd hetzelfde zou zijn, de klachtjes, en dat ik het dus direct zou herkennen.Maar dat hoeft dus niet altijd zo te zijn begrijp ik. Ben 2 keer zwanger geweest, en allebei zere borsten en rommelende darmen, moe.
4 redelijk vergelijkbare zwangerschappen. Bij 2, 3 en 4 was dus ook zonder een positieve test al voor nod duidelijk dat ik zwanger was. Eerste vroege test gaf zelfs een keer geen zwangerschap aan terwijl ik het zeker wist en me dus ook geen zorgen maakte en 3 dagen later alsnog een positieve test.