Schoentjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door loulappie, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loulappie

    loulappie Actief lid

    28 jun 2007
    181
    0
    0
    Horeca
    Lelystad
    Ligt het aan mij of zijn er gewoon heel weinig betaalbare babyschoentjes te krijgen?! Tips hoor ik graag! :D
     
  2. Adine

    Adine Fanatiek lid

    12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Nee, ligt niet aan jou. Ik heb er ook last van. :D
     
  3. Carla1980

    Carla1980 VIP lid

    16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goede schoentjes zijn idd prijzig.
     
  4. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb vorige week schoentjes gekocht en bijna overal rond de 60 euro voor een paar goede schoentjes, nu ben ik naar van haren geweest daar heb je het merk elephant die waren 35 euro. je kan ook bij scapino kijken die hebben dr. visser schoenen ook nog betaalbaar.
     
  5. Merel69

    Merel69 Fanatiek lid

    16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Elefanten in de uitverkoop! 2 paar voor 12,50 is toch wel betaalbaar?
    Maar ik vrees dat de uitverkoop al is geweest?!
     
  6. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    die uitverkoop is al geweest denk ik!
     
  7. Tigger

    Tigger Fanatiek lid

    1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Inderdaad hier ook elefanten. Betaalbaar en een goed passend schoentje!
     
  8. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hier ook! Pffff wat zijn die krengen duur zeg ...vooral omdat ze er zo snel uitgroeien.
    Heb ook bij Van Haren, Schoenenkneus en Skralepino gekeken maar ik vind ze daar niet hoor ... vind ze echt afschuwelijk. Het zal wel aan mij liggen of ik graai er steeds naast :-s
     
  9. anouk31

    anouk31 Bekend lid

    22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Ik schrok ook behoorlijk van de prijzen. Heb gisteren haar eerste schoentjes gekocht. Was dus €65,= kwijt :confused: En dan vertelden ze doodleuk daar is dan de 20%korting al vanaf. Jeetje dat betekent dus dat ze eigenlijk €82 euro kosten.
    Als advies krijg je dan ook nog, dat het beter is om schoenen af te wisselen. Ja daaag.. 2x 65 euro zeker. :rolleyes:
    Als ze echt veel begint te lopen dan haal ik wel bij van haren elephanten of bij scapino dr visser voor erbij.
     
  10. kdvjuffie

    kdvjuffie Niet meer actief

    Ik werk op een kinderdagverblijf en ik zie vaak zat nog de prijsjes in de schoenen zitten van de kindjes op mijn groep... soms zijn het schoenen van 99 euro!

    Geen haar op mijn hoofd die zo veel geld uit gaat geven aan schoentjes... Er zijn zat goede schoenen te krijgen voor een leukere prijs zoals bij scapino van dr visser!
     
  11. Monique76

    Monique76 Niet meer actief

    Hoi,

    Schoenen zijn zeker wel duur. Ik heb zelf ook een aantal goedkopere schoenen gekocht voor mijn dochter, maar daar liep ze dan ook op als een boerin met klompen, terwijl ze met die duurdere schoenen normaal liep.

    Wij blijven dus bij de duurdere merken, en soms hebben we geluk dat ze in de uitverkoop zijn.

    Groetjes Monique76
     
  12. draak86

    draak86 VIP lid

    7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    De gemiddelde prijzen die jullie noemen geef ik in het algemeen nog niet eens uit voor mezelf joh...niet normaal.

    Maarja, je wilt ook niet dat straks met een paar benen gaat lopen alsof ze elastiek zijn
     
  13. Kisbaba

    Kisbaba Fanatiek lid

    23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Toen onze oudste zoontjes net begonnen te lopen, betaalde je zo al wel 80 tot 100 gulden voor een paar kwaliteitschoentjes waar ze (als je geluk had) een half jaar mee konden lopen.
    Dus het verbaast me niets dat de prijzen nu bijna verdubbeld zijn. :(
     
  14. fioontje

    fioontje Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik heb bij schoenenreus een paar schoentjes gekocht van boycot it, iets van 20 euro. en ik kan ook aardig slagen bij scapino en sport 2000. babywalz heeft ook betaalbare schoenen, vind ze daar alleen erg klein vallen
     
  15. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Als je googled op elefanten vind je een duitse site met wat goedkopere kinderschoenen.
     
  16. Kimmiej

    Kimmiej Fanatiek lid

    8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Mijn zoon is net 1 en ik heb voor hem 2 paar nikes gehad die waren rond de 50/60 euro..
    En nu was ik gisteren op zoek naar echte schoenen zeg maar omdat hij nu gaat lopen.. echt niks leuks te vinden.. Nu heb ik Bikkemberg schoenen gekocht.. Echt super leukies.. Maar ja 120 euro .. Gelukkig was oma mee en die was ook verkocht en betaalde de helft..Maar ik vind het schandalig duur voor die paar weken/maanden dat ze er op lopen.
     
  17. Natascha30

    Natascha30 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    sow 120 :confused:
    Ik ga sinds mijn eerste altijd naar een leuke schoenenwinkel in de buurt

    Scapinoschoenen pasten nooit goed bij hem omdat hij hoge wreef en brede voet heeft en kreeg zijn voet er met geen mogelijkheid in en vanaf toen naar die schoenenwinkel en bevalt goed
    De ene keer heb ik ze voor 40 euro de andere keer voor 60 euro en dan heb ik gewoon een merkschoen voor brede voet
     
  18. Jalea

    Jalea Fanatiek lid

    24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    zoowww wat duur allemaal zeg.. wij zijn ook op zoek naar schoentjes maar geloof dat we dan maar eens gaan kijken naar elefanten of drvisser schoentjes. ben zelf overigens ook grootgeworden met elefanten, dat waren vroeger de betere schoentjes. tegenwoordig begrijp ik dat dat in de goedkopere klasse valt ;)
     
  19. minipi

    minipi Fanatiek lid

    17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Heb eerst vrij lang met van die slof-schoentjes gedaan (nog goed voor de voetjes ook), maar nu ze ook echt buiten hele afstanden aflegt toch de eerste 'echte' schoentjes gekocht. Wel heel soepele zolen nog enzo, was uiteindelijk 39,- kwijt bij de dolcis voor prima schoentjes. Ik doe ze haar niet de hele dag aan, laat haar ook nog zoveel mogelijk op blote voetjes/sokjes lopen en geef de slof-schoentjes ook nog mee naar het kdv voor overdag binnen.
    Overigens raadde de duurste winkel me schoenen aan met echt superstevige zolen, dat is dus echt niet goed! Ja, voor hun portemonne... :rolleyes:
    Ik ga echt geen 80 euro uitgeven voor baby-schoenen, dat is me echt te gek. Wil wel goede hebben, maar heb inderdaad gehoord dat er wel eens scapino-schoenen als beste getest zijn ofzo. Ik bereid me dan wel eerst goed voor, want de voorlichting in de scapino is denk ik niet optimaal. Maar goed, als je zelf weet wat belangrijk is, kom je er ook wel.
    Heb zelf als kind ook nooit op dure schoenen gelopen en ik loop heel aardig :)
     
  20. Jalea

    Jalea Fanatiek lid

    24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik zou denk ik sneller de maat laten meten in een 'echte' schoenenwinkel alvorens ik dan schoenen in de juiste maat uitzoek in een andere winkel, mijn vooroordeel is dat je idd bij de scapino geen goede informatie krijgt.
     

Deel Deze Pagina