Haha... Moet erg lachen om de beschrijvingen en als mensen dan hun echte foto plaatsen. Zo apart hoe je soms een voorstelling van iemand hebt. Dat heb ik ook altijd met boeken die verfilmd worden. Vooral als het een mannelijk hoofdpersonage is, kan ik er altijd errug goed een voorstelling van maken in mijn hoofd
Ik weet niet of het klopt: Donkerblond, lichte huid, niet extreem groot, 1.68 ofzo.. Normaal poster en een zacht karakter. Zoiets?
Klopt redelijk, heb donkerblond haar en een lichte huid. Ben iets kleiner (1.60) en normaal gesproken een normaal postuur volgens mij. Grappig.
Wat lief! dit ben ik (heb ff een trouwfoto gepakt.. was hier wel bijna 30 weken zwanger ) Ik denk dat jij zwart haar hebt..rond 1,70 hoog, slank, stijl haar, vriendelijk en heel vrolijk
Momof3 Ik wist al hoe je eruit zag dus dat is niet helemaal eerlijk Ben wel benieuwd hoe jullie mij zien ..
Als ik je naam zie dan zie ik een vrolijk iemand voor me. Meestal bij deze naam een blond meisje later donkerblond. Weet niet of jij dat hebt.
Ik ben 46 maar heb net een foto geplaatst in een ander topic dus jullie weten nu wel hoe ik eruit zie.
Hahaha leuk dit! Ben wel half portugees maar zo wit als wat ....slank ben ik al jaaaren niet meer maat 46 bleergh, donker haar klopt wel, doe idd alles met de auto hahahahahah en een lachebek...dat ben ik dan weer wel QUOTE=Biccy;15502902]Beetje getint, slank, donker haar, grappig, doet alles op de fiets en is een lachebek! En? zit er vast helemaal naast haha[/QUOTE]
Dani11 Bruin haar, blauwe ogen, 167 bij 70 kilo?? Pittige vrouw maar voor haar familie en vriendin een heel lief en zorgzaam karakter