Mina mag ik je ook zien, ik ben benieuwd hoe je eruit ziet. Ik dacht altijd dat je een beetje zoals Nuran in gtst eruit zag eigenlijk vraag me niet waarom
Maja, 30 jaar?(Oh 31 zie ik in je profiel haha) schattig, 170?!, blond (zoals Maja de bij ), grappig en slank.
Volgens mij hebben mensen inderdaad een heel ander beeld bij mij . Noujaaa. Nu ook niet meer mag ik hopen .
Zal d'r wel niks van bakken, maar; Ongeveer 1.75, donker haar, blauwgroene ogen. Lief karakter, niet op d'r mondje gevallen. Normaal postuur.
Bijna! Leeftijd en lengte klopt. Ben nu donkerblond maar verf het meestal bruin. Slank was ik absoluut een paar jaar geleden en uiteraaaaard ben ik grappigSchattig heb ik zo mijn twijfels over..
Smnee ik denk dat jij blond krullend haar hebt, denk 1,75/1,80 en een gezet postuur en je bent ontzettend lief!
Smnee, ik ben wel benieuwd waar je nickname vandaan komt. Ik lees steeds 'snee', maar dat is mijn eigen mankementje (ik lees ook steeds 'nageboorte' bij het onderwerp 'na de geboorte'..). Maar is het iets van 'SM? Nee!' Dat je niet van SM houdt? Of staat SM voor schoonmoeder en vind je haar niet leuk? (Schoonmoeder? Nee!). Of is het gewoon een afkorting van je naam?
Haha nee daar lijk ik niet op. Ik zal later wel een foto erop zetten als ik zie dat je online bent....
Heb ik Mina weer gemist! Dirksmama ben ik ook ontzettend benieuwd naar. Ik zie een grote vrouw voor me met kort krullend haar.
Haha lang donker stijl haar, ben niet gezet maar ook niet slank, ik zou zeggen slank met een buikje Hahahaa geweldig ik heet Simone, en vroeger was het super stoer om je naam zo te schrijven. Ik kon niks verzinnen toen ik me hier aanmeldde en ik dacht ach, waarom niet. Sommige lezen ook wel Esmee
Ik doe even Kletskoek, omdat ik Smnee's beschrijving nu al heb gelezen Kletskoek: Jaartje of 30. 1.65. Bruin, kort krullend haar. Bril. En super gezellig!