Mijn onthulling. Je zit wel wat in de buurt: 1,62, Lang donker haar, bruingroene ogen, make up draag ik wel dagelijks, slank tja platte buik niet helemaal maar de rest van mn lichaam is wel slank.
Voor een lichtgetinte huid moet ik helaas een zonnebank pakken of in dit zonnige weer liggen, haren heb ik of in een start of gestijld of krullen, ik heb alleen een ketting met een sleutel en de bovenkant van de sleutel in een hartje met briljantjes die ik elke dag draag, ik heb als make up dagcreme, een verzorgde creme met een tintje, mascara en heel soms een doorzichtige glimmende lip gloss, ik epileer alleen mijn wenkbrauwen, strakke broeken en topjes wel maar niet te want wil er zeker niet ordinair bij lopen ook gewoon lang genoeg dus niet veel blootgeven maar bij dit weer kan ik wel eens een kortere broek of rok dragen, ik heb momenteel geen eens hakken, ik ben op mn buik na slank, heb maat 36, heb 1 paar oorbellen die ik dagelijks draag maar ze zijn niet groot.
Ik zit altijd op mn bb op dit forum. Daarmee kan je dat niet toch? Ik zou best een foto willen laten zien.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=411090569001112&set=a.106594942784011.12748.100003005187781&type=1 met mn oudste zoontje hoop dat t te zien is weet hem niet anders te plaatsen want krijg een foutmelding
Ruby inderdaad heeeeeeeeeeel anders dan ik Me ook had voorgesteld! Ben ook nog steeds benieuwd naar umm en inderdaad ook Marnat en marnatman
Ik had je niet 'stoer' en dan bedoel ik dus het punkachtige voorgesteld.. Misschien omdat ik al best vaak een foto van je heb voorbij zien komen?
Nee ook niet hoor! Maar gewoon een heel ander type.. Beetje zon Nederlands meisje met blond ingevlochten haar en en gouden tand en tattoos en tongpiercong enzo.. Haha