kletskoek: iets steviger, kort bruin/roodachtig haar. bril/lenzen, vrolijk oorbel boven in de oor. uhhm blauwe/groene ogen
Wat een leuke reacties op mij. Helaas ben ik geen maatje 38 meer, en ben ik al jaren niet blond meer ik heb inderdaad wel hele blauwe ogen Sportief ben ik overigens ook niet Sydneys, ik had jou heel anders in gedachten!! Klein, blond, echt heel anders leuke fotos!
Hihi wat lief Ik zie ook altijd foto's van jou zoontje maar heb op facebook ook nog nooit gespiekt of ik foto's van jouzelf kon vinden. Ik kijk/reageer altijd alleen binnen de groep. Mwah je komt redelijk in de buurt. Ik heb donkerbruin haar maar wel met slag/lichte krul. Mijn haar komt tot halverwege mijn bovenarm dus halflang tot lang. Ik ben volslank (71,5 kg bij 1,69 meter. Maat 38/40) Kleding is een mix van modern en basic spullen. Ik ga dalijk ook eens een foto zoeken Edit: Oja, ik ben 22 jaar. 29 augustus word ik 23 jaar. En vrolijk en graag lachen klopt ook wel Ik pas mij snel aan aan de sfeer die ergens hangt.
Kletskoek: Maat 38/40, Nette casual kleding (Geen jeans met tshirt type), Vlot kapsel-halflang met laagjes, natuurlijk Donkerblond, Naturel make up. Schoenen en tasjes ook netjes gecombineerd bij de kleding. Bril heb je wel, maar niet altijd op. Rond de 1,75 en blauw/grijze ogen
ik zie jou zo voor me, blond haar tot de ellebogen, blauwe ogen, slank bril vrolijk, grote glimlach trendy gekleed. 27jaar, niet super groot miss 1.65
Kiekies: Maar 36/38.. Moderne jonge kleding ( stijl van het moment) Felle kleuren, strakke kleding.. Sneakers.. Bruin haar wat meestal los hangt.. Opvallende (zware) make up.. Rond de 1,68 en bruine ogen
Pipootje en wondertjeinmaak zo grappig Lijk daar dus totaal niet op! Heb lang donkerbruin haar, ietsje gezet, bruine ogen. Zal zo een foto zoeken Edit: foto toegevoegd. Heb bruin/groene ogen maar zie je hier niet.
Rond de 1,80, maat 38/40" Kort haar, vlot model.. Donkerblond met highlights. Groene ogen. Langer (maar niet smal) gezicht. Rokjes of jurkjes tot net op of over de knie..
Wondertje ik ben 24 Oke nu jij: rond de 23 jaar, spontaan staat voor anderen klaar. Blond haar, grijs/blauwe ogen. Draagt veel skinny jeans maar jij hebt ook jurkjes hangen.
bruin haar, met highlights, flinke krullen, tot de schouders miss iets langer, bruine ogen, 1.75 34 jaar, normaal postuur grotere boezem, modern en chic gekleed
Deze foto is niet helemaal "realistisch" aangezien mijn haar daar niet zit hoe het van nature zit en ik er gewoon raar op sta