jeetje meissie wat een verhaal. ik hoop dat je het snel een plekje kan geven en je meisje snel naar huis mag komen, dikke kus
Lieverd, Wat verschrikkelijk zeg! Gelukkig is met Christine alles goed. En wat een prachtige meid! Ik hoop dat je snel aansterkt, en als er wat is..... je hebt mijn nummer! Liefs Rox
pppfff wat heftig zeg! Ik hoop dat jullie dochter snel naar huis mag en dat je goed hersteld van alles. Neem je tijd m.b.t. de verwerking, het is niet niks wat er is gebeurd.. Dikke knuf
gefeliciteerd met jullie meisje! Heb geen ervaring met HELLP, wel met extreme prematuriteit (geboren met 31 weken en 5 dagen), dus weet hoe het voelt je kind achter te laten aan al die draden en bellen.... Sterkte ennneh: voor het verwerken staat geen tijd hoor!
Meiske, wat een verhaal! Heel veel sterkte maar boven alles ook GEFELICITEERD met jullie prachtige dochter!
Dames die HELLP hebben gehad of pre-eclampsie.. Er is een HELLP hyves waar jullie heel veel herkenning gaan vinden! (ook ik heb nu alweer bijna 2jaar geleden HELLP gehad en heb nog steeds klachten! Maar over het algemeen gaat het redelijk hoor gelukkig)
Hier nog iemand die het Hellp Syndroom heeft gehad. Onze zoon is op 5 september geboren (35 weken + 6 dagen). Bij mij ongeveer hetzelfde verhaal. Alleen ik heb na de bevalling nog 3 dagen op de IC gelegen, omdat ik magnesium toegedient kreeg en omdat ik heel veel bloed had verloren. Met elkaar heb ik 3 weken in het ziekenhuis gelegen. In ieder geval, gefeliciteerd met jullie dochter!
heftig verhaal. maar ik herken het van een vriendinnetje van me haar zoontje is 7 weken te vroeg gehaald omdat ze ook HELLP had. maar Gefeliciteerd meid met jullie dochter!
Hoi tipp, Ik heb je verhaal gelezen, vrij heftig allemaal! Ik hoop dat je meisje gauw bij jullie zal zijn. Ik begrijp dat je je thuis zo voelt, je wilt namelijk je meisje bij je hebben. En het idee dat ze in het ziekenhuis ligt en niet bij jou in de kamer. Veel sterkte meis! Je hebt overigens een prachtige dochtertje op aarde gezet. Groetjes