Ik ben vanaf vanochtend ineens super misselijk.daarvoor wel in vlagen gehad maar nu hang ik bij t minst of geringste over de plee.. wat n ellende ! Slapen geeft soms wat verlichting en eten ook. Jullie nog tips? Ik ben nu precies zes weken. Had dit bij mn vorige zwangerschap ook maar dan minder heftig. Tenminste..in t begin niet zoals t nu gaat.. t was bij mn vorige zwangerschap bij zestien weken zo goed als weg. Bij wie ging t de tweede zwangerschap ook zo? K houd moed haha..
Zo herkenbaar. Ben ook zwanger van de tweede en had bij mijn eerste nergens last van! Het begint nu bij mij wat minder te worden (ben bijna 13 weken) maar voelde me vanaf ongeveer 5 weken vreselijk. En inderdaad, slapen hielp het best. Maar als je dan weer wakker wordt... Ik heb standaard van die luchtige crackers bij me, cracottes. En ik eet niet teveel tegelijk, maar kleine beetjes. Beste tip? uitzitten Succes!
Ja.slapen..maar als je dan weer wakker wordt.... ken t ! crackers neem k ook ..warm eten gaat echt niet..wel trek in soep met brood..
Hier ook bij beide zwangerschappen gehad. Bij de eerste echt extreem toen heb ik 35 weken lang overgegeven. Bij mijn 2e zwangerschap begon het in week 8 en was het met week 20 zo goed als over. Ik nam idd ook crackers mee en dronk elke dag 1 glas cola met suiker erin super vies maar hielp wel. wil je veel succes wensen en een fijne zwangerschap
Ik ben nu 8 weken en sinds 3 dagen pas misselijk, maar niet zo erg dat ik moet spugen gelukkig. Ik hoop dat t zo blijft
Ik ben deze zwangerschap ook ontzettend misselijk geweest in het begin. Het begon ineens bij 6 weken en is pas echt gestopt bij 18 weken. Wat bij mij hielp was op zuurtjes sabbelen. Vooral de Napoleon citroen balletjes.
Vervelend he meis. Ik heb t van 8 tot 25 weken gehad en t begint nu langzaam weer te komen. Bij mij hielp niet veel ik spuugde ontzettend veel. Maar wat wel hielp was gelijk eten als ik wakker was, soepstengels, en ja heel cliche maar augurken hield ik ook goed binnen. En inderdaad cola, en voor de rest slapen slapen en nog is slapen. Succes en hoop dat t snel voorbij is voor je.