zondag wordt mijn zoontje 1 en de week erna wordt mijn man 32. nu is het zo dat mijn man zei ik wil het niet vieren, nu kan ik het momenteel ook niet aan om 2 weekenden achter elkaar het hokv ol te hebben, nu heb ik dus uitnodigingen verstuurd voor de verjaardag van mijn zoontje en dara heb ik opgezet. ssst maar mijn papa is de 16e jarig hij viert het de 9e samen met mij het is een verassing. nou mijn schoonmoeder heeft het mijn man verteld leuk weg verassing. vorig jaar was ik net bevallen en na een keizersnee net thuis dus geen bezoek gehad was veel teveel. het jaar daarvoor lag zijn oma op sterven hebben we wel de directe familie gehad maar was geen feestje zeg maar. nu heb ik izjn cadeau al in huis hij krijgt een nieuw horloge gegraveerd en al en ik heb een shirtje besteld voor de kleine met i love dad erop is ook verassing. verder denk ik dat we anders gaan pannenkoeken eten hebben jullie nog leuek ideeen. naar het bos ofzo is niet mogelijk ik kan nog niet zo lang lopen enz. ik dacht zelf anders smorgens zwemmen met zijn 3tjes en smiddags na het slapen pannenkoeken eten
Wat jammer dat je schoonmoeder het hem verteld heeft zeg Zwemmen en daarna pannekoeken eten lijkt mij heel gezellig! Of misschien als verrassing zijn lievelingseten klaarmaken of allerlei lekkere hapjes? Gezellig de tafel dekken, wijntje erbij en je hebt een hele leuke avond!
Ja baalde er ook echt van had het ook echt in de uitndoiging gezet van ssst is een verassing. Hij vindt pannenkoeken zoiezo erg lekker ik zit alleen even met het feit dat het op zondag is dan is het vaak druk dat is niet zo makkelijk met de kleine man, zelf bakken is geen optie dat doet hij altijd. had ook al gedacht lekker rollade te maken en inderdaad een lekker dinertje thuis. gewoon een lekker dagje met zijn drietjes??? mar mijn inspiratie is even op
je kunt natuurlijk ook op de zaterdag gaan pannenkoeken eten. En dan de zondag ergens heen rijden. Lekker thee/koffie met een gebakje. (iig niet thuis zijn, straks komt s-moeder langs) Misschien een klein stukje wandelen of lukt het helemaal niet of naar een leuke speeltuin met je kleintje. (pst:gemene gedachte van mij: iedereen behalve s-moeder een nieuwe uitnodiging sturen met een vroegere tijd.. dat zal haar leren)
s.moeder heeft nog 2 verjaardagen, dus dat scheelt. we zijn zoiezo een gedeelte van die dag niet thuis. dus ze kunnen best komen zeg gewoon we zijn er niet. lopen stukjes gaat wel alleen met moeilijke ondergbrond niet. misschien gaan we wel naar scheveningen bedenk ik net daar kan je ook verhard door de duinen rijden hmmm dat is wel leuk
Hoi marilouise. Als je de 9e al een feestje hebt van je zoontje, dan zou ik het op je man z'n verjaardag lekker knus houden. Maak s'ochtends een ontbijtje op bed, ga inderdaad lekker zwemmen of iets anders doen. Desnoods breng je je zoontje naar je schoonmoeder (zij heeft de verrassing toch al verpest ) en ga je er lekker met z'n 2tjes op uit! Zorg voor een lekker diner wat jullie allebei lekker vinden en geniet van deze dag!
het is inderdaad de bedoeling ook om geen volk over de vloer te krijgen maar ik wil wel echt wat als gezin, daar hecht mijn man ook echt waarde aan. Hij ziet ons al zo weinig door zijn werk. zijn verjaardag vieren we zondag
Ondanks dat de verrassing weg is zal hij er echt wel verrast nog door zijn en heel blij ermee zijn hoor, dat weet ik zeker! Heel veel plezier alvast gewenst!