XTC Gevonden in de speeltuin

Discussie in 'De lounge' gestart door mamaloew, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaloew

mamaloew Actief lid

24 apr 2008
    203
    0
    0
    Limburg
    Mijn zoontje van 4 had gisteren iets in zijn handen in de speeltuin en wilde het net in zijn mond doen toen ik het zag en hem vroeg wat hij daar had.Toen hij het me gaf zag ik dat het xtc was.Ik schrok me rot en heb gelijk de politie ingelicht.
    Het spelen in de speeltuin is vanaf nu niet onbezorgd meer ik ben enorm boos op de jeugd die dat soort dingen rondlaat slingeren.

2. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Wat erg zeg. Schandalig.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Zo, dat is schrikken! Gelukkig zag je het nog op tijd.
    Ik word er ook altijd zo moe van, hier zitten in die speeltuintjes 's avonds alleen hangjongeren, er wordt daar vanalles gedeald (soms pakt de politie wat op) en er ligt altijd glas en blikjes. Vervolgens rijdt de grasmaaier er lekker overheen en zijn die blikjes in tientallen vlijmscherpe stukjes vermalen.
    Er is 1 speeltuintje waar na 9 uur geen toegang meer is. Dat is wel goed, want wat heeft iemand om die tijd nog te zoeken daar? In ieder geval geen kinderen die komen spelen.

4. Aisha010

Aisha010 Actief lid

20 mrt 2009
    117
    0
    0
    Je moet er toch niet aan denken dat ie het al in had genomen voordat je het zag.
    Gelukkig zag je het op tijd en heb je in kunnen grijpen.

Wat gaat de politie eraan doen nu, of weet je dat nog niet.

5. mamaloew

mamaloew Actief lid

24 apr 2008
    203
    0
    0
    Limburg
    Extra surveillances houden en verder eigenlijk niet veel.
    Ook ik baal enorm van de speeltuin alles word gesloopt en na een melding aan de gemeente maken ze het weer maar binnen een week is het weer gemold.Dat dan tot daar aan toe maar xtc dat is me echt teveel ik ga dan ook kijken wat de gemeente eraan gaat doen maar ik vewacht er niet veel van.:(

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Jeetje kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent. Ik ben bang dat de gemeente er niet veel aan kan doen. De politie moet gewoon meer surveilleren. Sterkte ermee!

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Verschrikkelijk!!

In mn oude woning keken wij ook op een speeltuintje.
    Het was klaarlichte dag, midden op de middag en er zaten 3 duitse jongens te blowen...
    WAAR KINDEREN BIJ STONDEN!!
    dus wij hebben de politie gebeld en die kwamen met 5 minuten aanrijden, maar de jointjes lagen natuurlijk allang IN DE BOSJES...ook lekker veilig!
    Bijna de hele buurt lag opkop in de bosjes te zoeken... en reken maar dat we de jointjes gevonden hebben!

Bleek het achteraf een extra goede daad want ze waren in duitsland al gezocht voor meerdere overvallen :confused:
    Maar dat dat soort voor zich gewoon ophoudt in een speeltuintje VOL MET KINDEREN!!!
    grrrrrrrrrrrrrrrr

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hoe wist je uberhaupt dat het XTC was? Staat dat erop ofzo? Ik zou het niet herkennen denk ik

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Maakt dat uit of en hoe iemand dat herkent?
    Ik zou het ook herkennen hoor :rolleyes:

10. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    nou ik had het ook niet herkend hoor. zou niet weten hoe dat eruit ziet.

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    hallo waarom meteen zo, was een gewone vraag hoor. En ik zou wel willen weten hoe je zoiets herkent. Maar ik ga wel googlen want hier mag je dat blijkbaar neit vragen :(

12. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop

Wow wat een verschillende soorten, hoe kun je dat nou ooit onthoudne zonder er een studie van gemaakt te hebben? Schrik er van

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Maar het staat er dus niet in letters op, zo te zien

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik zou het niet herkennen maar zou wel schrikken als me kind met een pil aan komt lopen. mijn dochter duwt echt alles in de mond en je weet nooit wat voor effect een pil uberhoubt heeft mag staan dat het xtc is.

gelukkig kwam je er op tijd achter, pff het had zo anders kunne aflopen als hij ziek was geworden en je weet niet waardoor en je te laat in het ziekenhuis bent daardoor. die jeugd moet is gaan nadenken, kan me niet voorstellen dat je zo onvoorzichtig bent met die troep bahbah. hier liggen ook wel is gebruikte condooms blerk ook al zoiets goors

mijn zusjes hebben ooit een flinke zak cocaine gevonden. mijn moeder heeft alles leeggegooit in de put en de politie gebelt. bleek er nog veel meer verstopt te liggen in de bosjes klaar om opgehaald te worden. dat ze zoiets verstoppen in de stuiken langs een speeltuin snap ik nu nog niet.

15. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Nou als ik een pilletje vind met een grappig tekentje erop, dan weet ik wel hoe laat het is hoor.

Ik geloof niet dat er hartmedicijnen zijn met een smiley of i.d erop.

16. ariel3

ariel3 Actief lid

27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Ik had het ook niet herkend hoor :rolleyes:

17. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik zou het ook niet herkend hebben hoor. Zou denken, dat ze weer eens een vies snoepje van de grond had opgeraapt en ik had het gewoon weggegooid. Gelukkig gaan wij naar een speeltuin, die om 5 uur sluit en waar je niet zo makkelijk in kan komen.

18. Female

Female Niet meer actief

idd een stomme reactie op een normale vraag
    ik had het ook niet herkent,
    geen flauw idee hoe zoiets er uit moest zien (voordat ik deze foto zag dan)

19. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Dank voor de medestand want ik bedoelde het ook heel serieus.
    Het is dat ik nu een plaatje erbij gezocht heb, maar anders had ik het dus echt niet herkent.

20. MiriamKlaas

10 mrt 2008
    63
    0
    0
    het hoeft ook niet perse jeugd te zijn! ik zie hier ook vaak genoeg 's nachts "volwassen" lui rond hangen.
    maar het kan inderdaad niet ;)

Deel Deze Pagina