Al eens eerder neergezet maar nu nog maar eens... Roos leeft : door Irene Real Castillo ( roman) Nachtleven & Hersenspinsels tussen de muren: door C.M. van Haasen ( Thriller)
In diezelfde lijn, heb net zelf deze gelezen: Assistent van Mengele door Miklos Nyiszli. De titel zegt eigenlijk alles al... vreselijk heftig maar wel een krachtig getuigenis van wat er is gebeurd..
Heb geloof ik alle boeken van Helen Fitzgerald in 1 adem uitgelezen.. Verder ben ik erg slecht in het onthouden van namen van boeken. Ik lees veel
Ik lees nu tegenlicht van Esther verhoef. Goed boek. En de kraamhulp van haar vond ik ook erg goed. Verder saskia noort en karin Slaugther. 👍👍
De laatste van Esther Verhoef, Lieve mama. Niet weg te leggen! De boeken van Kader Abdollah blijven prachtige klassiekers. Met name De Vliegeraar. Zeker een grote aanrader.
Dit is mijn laatst gelezen boek: bol.com | Sluit mijn ogen, Sophie McKenzie | 9789400502536 | Boeken En deze wacht om gelezen te worden: bol.com | Het meisje in de trein, Paula Hawkins | 9789400503885 | Boeken Deze staat op mijn lijstje, maar ik durf niet bol.com | Ik ben de nacht, Ethan Cross | 9789022573693 | Boeken
alles om jullie heen is er nog van Marieke poelmann. Is een waargebeurd verhaal. Haar ouders z'n omgekomen bij de vliegtuig ramp in Tripoli.
Ik heb Toen ik je zag liggen. Wat heb je eventueel te ruil? Mag ook in pb. Wat ik fijne boeken vind om te lezen op vakantie zijn thrillers en romantische boeken. Marian Keyes heeft net een nieuwe, haar boeken vind ik vaak erg leuk. Ook van Lisa Jewell lees ik ze graag. En ik ben nu bezig in Harem van Ronald Giphart, een topboek! Leest ontzettend lekker weg.
Die ben ik nu aan het lezen. Beetje warrig begin. Nu halverwege en wordt het echt een verhaal. Ben er nog niet helemaal aan uit wat ik ervan vind. Het is in ieder geval geen boek wat ik niet weg kan leggen want ben er al 2 weken in bezig en dat is voor mij best lang
@MamaNiess Helaas geen e-reader hier, maar toch bedankt! Oe, leuk! Ik ga vanavond even kijken wat ik nog in de aanbieding heb en dan stuur ik je een PB.
Boeken van Terry Pratchett vind ik geweldig. Schrijvers zo als Herman Koch, Haruki Murakami, Kazuo Ishiguro, Milan Kundera, Erich Maria Remarque, Marina Lewycka, . Of Adrian Mole serie van Sue Townsend; Mama Tandoori van Ernst van der Kwast; The Life and Love of a She Devil van Fay Weldon.
Uitstekende smaak! Haruki Murakami is echt fantastisch, ik heb zo'n beetje alles van hem gelezen. Favoriet is Kafka op het strand. Kazuo Ishiguro vind ik ook heel goed en Milan Kundera net zo, maar ik zou die boeken niet op het strand lezen. Herman Koch dan weer wel. Maria Lewycka is toch van die caravan of zo? Tijd geleden dat ik dat las. En Adrian Mole al helemaal, op de middelbare.
Bedankt! Daarom heb ik Herman Koch, Maria Lewycka en die van Adrian Mole er bij gezet - zijn zo uit te lezen op het strand. Ik zelf lees eigenlijk alle boeken overal gepast en ongepast
Ik vind de boeken van Karin Slaughter altijd erg goed om te lezen. Zijn dectetive/thrillers. Kan ze in een ruk uitlezen! Ook de boeken van sophie kinsella zoals eerder genoemd en nicci french zijn altijd erg goed.
en de boeken van Tess Gerritsen kan ik in één ruk uitlezen! spannende thrillers. zustermoord verdwijn de chirurg De leerling de zondares het aandenken mefisto club de laatste sterft In principe allemaal aparte boeken, wel komen detectives etc in ieder boek terug