Pfff had ik me gisteravond toch wat geks. Ik zat nog lekker even buiten te genieten van het lekkere weer, krijg ik opeens een heel onbehagelijk gevoel. Zo zat ik vorig jaar met het warme weer ook buiten mét mijn dikke buik! Opeens kwamen alle herinneringen weer boven omdat ik hoogzwanger was in de zomer! Dames ik wens jullie veel succes als dit jullie ook boven het hoofd hangt! Ik weet het, ik heb een vreselijke (depri) zwangerschap gehad, vandaar die nare opkomende gevoelens. Echt vreemd dat dát nu weer zo sterk naar boven komt bij dit heerlijke warme weer! Als ik het voor het kiezen had zou ik nooit weer hoogzwanger willen zijn in de zomer.. maar goed wie ben ik om daarover te beslissen, nietwaar? Iemand anders ook van die vage herinneringen? Hoor ze graag! Groetjes Kalush
Nou ik wens je er heel veel sterkte mee Kalush, ik hoop dat je aan Eliza vooral goede herinneringen hebt. Ik moet zeggen dat dit weer me juist moed geeft voor de laatste loodjes, want dat zijn het. Ben nu juist van het depri gevoel af. Ik weet niet waarom je depri was, maar geniet van het weer en je kleine meid.
Nou hier nog een, was in de zomer van 2005 ook hoogzwanger en moest er verleden jaar ook aan denken met het mooie weer Stom he, en hoe typisch ben weer zwanger in de zomer ben 15 sep uitgerekend dus ben er nog wel ff zoet mee..... Heb nu al last van dikke voeten (ach ja, tis voor een goed doel maar ....) jessica
ik heb er niet zo`n hard hoofd in hoor... Airco in huis, en kan erg goed tegen hitte... tuurlijk zou ik soms ogemakken krijgen, maar dat ik heb ik er graag voor over
Hihi, ik ben bevallen tijdens een hittegolf in de zomer van 2004, ben gecurreteerd tijdens een hittegolf in de zomer van 2006 en ga nu ergens begin juli weer bevallen. Op wat extra vocht vasthouden vind ik het juist wel een fijn seizoen om te bevallen: kraamvisite in de tuin, kindje houdt makkelijk temperatuur vast na de geboorte, niet zo moeilijk doen met kleine winterjasjes als ze nog zo ieniminie zijn, hele zomervakantie verlof etc etc. Hoewel ik het ook niet voor het keizen had (had liever iets minder tijd tussen de kindjes) ben ik juist op het gebied van seizoen heel tevre!
Met mijn dochter was ik uitgerekend op 10 juni 2005, ze is geboren op 26 mei '05 met 30 graden! Toen vond ik die hitte niet zo heel erg. Nu uitgerekend op 11 juni (hoe krijg ik het voor elkaar hè ) en ik heb het zóóóóó warm! Misschien omdat ik vaak mijn dochter achteraan moet rennen... pfffffffff Nog wat geduld opbrengen dan maar want ik ga zeker voor minimaal 37 weken! Kan ik lekker thuis bevallen (als alles goed gaat dan..)
Nou ik kan dus helemaal niet goed tegen de hitte, Ik ben dus blij dat voor mij nu het einde in zicht is en dat ik straks lekker zonder dikk buik in de tuin kan zitten. Sorry voor iedereen die wel nog even moet.
Nou ik kan dus helemaal niet goed tegen de hitte, @nee ik ook niet, moet echt een zonnebril op want krijgt geheit barstende koppijn en moet eigelijk ieds op m'n hooft zetten, maar staat voor geen meter Ben echt al veel aan het drinken, want bij m'n dochter hielt ik mega veel vocht vast..... jessica
haha nou ik was dus 2 jaar geleden ook tijdens een enorme hete zomer zwanger en injuli uitgerekend en ik riep altijd nooit weer hoogzwanger in de zomer en wat ben ik nu... uitgerekend in eind augustus, moet dus nog langer zwanger zijn emt alle hitte Ach deze zomer lekker met zoonlief de hele dag in een zwembadje liggen, klinkt ook wel weer heel goed
Ik ben 3 september uitgerekend en het is mijn eerste kindje dus ik weet niet hoe het uberhoubt is om hoogzwanger te zijn dus ook niet in de zomer. Volgens mij is dat best heet niet? hihi Ik moet het nog allemaal even zien
Ik was ook hoogzwanger vorig jaar zomer, zelfs nog bevallen met 36 graden, ik heb echt een heerlijke zwangerschap gehad, tuurlijk was het warm maar iedereen had daar last van, ik had wel een hele makkelijke zwangerschap dus dat scheelt wel, ik kan me voorstellen als je veel last hebt van kwaaltjes dat het dan wat minder is.
Ik heb precies het tegenovergestelde....Oké het was zwaar om tijdens die hittegolf zwanger te zijn (mijn enkels waren spoorloos en ik wist niet meer hoe ik af moest koelen) Maar ik kijk met een goed gevoel terug. Ik ben bevallen met 30 graden. Kraamweek was een hele warme week...Lynn heeft maar 1 dag een mutsje op gehad, 1 dag een kruik gehad en na 5 dagen kon ik al buiten wandelen.
Nou hier nog een voor eind augustus en ben er tot nu toe alleen maar blij mee. Tegen de tijd dat het zomer is ben ik toch vrij, en hoef alleen op mijn gat te gaan zitten in de schaduw... ik moet zeggen dat werken met 35 grafen ook geen pretje is hoor. En als je ook nog je voeten in een badje water zet is het goed vol te houden. Heb het nog niet ervaren natuurlijk, maar ga er eigenlijk vanuit dat het wel mee valt. En zeker als het eenmaal geboren is, je bevriest tenminste niet als je een paar nachtvoedingen moet doen hahaha, dat lijkt me helemaal erg namelijk! Ben zelf in januari jarig en das geen leuke tijd om jarig te zijn. Ik ben er blij mee hoor, al is het maar voor mijn kindje )
Hee Kalush, ik was ook zwanger tijdens de verschrikkelijke, gruwelijke hittegolf. Ik bedacht me gisteren ook dat ik al een beetje zenuwachtig word van het weerbericht als er warm weer wordt voorspeld. Heb echt een beetje een hittetrauma opgelopen... Is dus niet zo gek denk ik.